غذاهایی که در سفر به فیلیپین باید امتحان کنید

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، غذاهایی که در سفر به فیلیپین باید امتحان کنید

قصد دارید که به فیلیپین سفر کنید؟ در این مقاله سعی ما بر این است که نگاهی اجمالی به بعضی از غذاهای فیلیپینی داشته باشیم و شما را با بعضی غذاهایی که در سفر به فیلیپین باید امتحان کنید ، آشنا کنیم. بیشتر مردم غذاهای فیلیپینی را نمی پسندند. علت آن بیشتر به این خاطر است که غذاهای فیلیپینی در میان غذاهای جهانی جایگاه بدی دارند.

غذاهایی که در سفر به فیلیپین باید امتحان کنید

با این حال، مردم تدریجا در حال گرایش پیدا کردن به غذاهای فیلیپینی هستند. غذاهای فیلیپینی ترکیبی از سبک های آشپزی ایتالیایی، مالزیایی و اندونزیایی هستند. تجربه خوردن غذا در فیلیپین مانند هیچ تجربه دیگری بر روی زمین نیست.

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی غذاهای محبوب فیلیپینی بپردازیم.

این خوراکی های لذیذ را فقط می توانید در خیابان های فیلیپین بیابید.

آدوبو(Adobo)

آدوبو یکی از محبوب ترین غذاهای فیلیپینی است. این غذا ترکیبی از گوشت خوک، گوساله، گوشت های دریایی و جوجه یا سبزیجات است که قبل از طبخ در روغن و جوشاندن در چاشنی در سرکه، سیر و سس سویا مزه دار می گردد. برترین مکان برای خوردن این غذای لذیذ در خیابان های فیلیپین است. بعلاوه می توانید آدوبو را بازار و فود کورت هایی که در سراسر کشور هستند بخرید. قیمت این غذا حدودا یک تا دو دلار(برابر با 40 تا 60 پزوی فیلیپین) است. این غذا معمولا با برنج سفید سِرو می گردد.

بانگوس(Bangus)

این غذای فوق العاده از شیرماهی کبابی پخته می گردد. در طبخ این غذا، معمولا شیرماهی را سرخ می نمایند و با سس سویا، سیر و سرکه سرو می نمایند. تقریبا تمامی سوپرمارکت ها و فود کورت ها این غذا را دارند. قیمت آن 2 دلار(برابر با 60 الی 80 پزوی فیلیپین) است.

دسر رنگارنگ هالو هالو(halo-halo)

هالو هالو در زبان فیلیپینی به معنی با هم مخلوط شده است. این دسر لذیذ از ترکیب چند ماده غذایی شیرین درست می گردد که در نهایت طعمی شگفت انگیز را به همراه خواهد داشت. این دسر بر پایه شیر تغلیظ شده و لیوانی پر از یخ است.بعلاوه به این ظرفِ دسر خوشمزه پوره بستنی ارغوانی رنگی به همراه میوه و شکر پاشیده شده اضافه می گردد. مطمئنا با تماشا این دسر خوشمزه نمی توانید از آن دست بکشید.

پانکیت(Pancit)

این غذای وسوسه انگیز معمولا در کنار لامپیا(Lumpia) سرو می گردد. این نودل فیلیپینی با گوشت خوک و جوجه و سبزیجات ترکیب می گردد، و به عنوان صبحانه یا عصرانه میل می گردد. قیمت آن حدود 0.5 دلار(برابر با 25 پزوی فیلیپین) است.

سیسیگ(Sisig)

سیسیگ معمولا در ظرف غذایی داغ سرو می گردد. در طبخ این غذا ابتدا گوشت را پخته و سپس آن را کباب یا بریان می نمایند. به طوریکه عطر و طعمی دودی می گیرد. سپس گوشت را به قطعات ریز ساتوری می نمایند و با سیر، پیاز و فلفل تفت می دهند. بیشتر رستوران ها این غذا را با انواع مختلفی از گوشت، مثل ماهی تُن، جوجه، و یا حتی ماهی مرکب طبخ می نمایند. بسته به سفارش شما اگر بخواهید به این غذا سس مایونز یا تخم مرغ خام نیز اضافه می نمایند.

منبع: فلای تودی

به "غذاهایی که در سفر به فیلیپین باید امتحان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غذاهایی که در سفر به فیلیپین باید امتحان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید