سومین دوره از مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای در مازندران برگزار می شود

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، سید زینب تقوی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ساری، اظهار کرد: مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای 30 اردیبهشت ماه در دانشکده علوم انسانی دانشگاه مازندران در بابلسر برگزار می شود.

سومین دوره از مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای در مازندران برگزار می شود

وی با اشاره به برگزاری این رقابت ها در 2 بخش آزاد و عمومی، اضافه کرد: انتخاب موضوع کتاب به شکل تخصصی و مدیریت با تاکید بر الگوی بومی است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران گفت: شرکت کنندگان باید کتاب انتخابی را در سه دقیقه تشریح کنند.

این مسئول شرح داد: مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، آشنایی و انس با کتاب، به اشتراک گذاشتن تجربه های کتابخوانی و ترویج گفتمان علم در دانشگاه های کشور برگزار می شود.

تقوی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان باید در ارائه سه دقیقه ای خود، مهمترین پیام و ایده اصلی کتاب و یا برشی از کتاب مورد نظر را به مخاطبان منتقل کنند، ادامه داد: معرفی کتاب باید در قالبی مجذوب کننده و با استفاده از فنون و مهارت های ارتباطی انجام شود.

وی با بیان اینکه ملاک اصلی داوری، علاوه بر محتوای کتاب، شامل نحوه ارائه و رعایت فنون و مهارت های ارتباطی است، بیان کرد: بازتاب مناسب محتوای کتاب، بیان ایده اصلی کتاب، بیان همه فهم برای مخاطب از دیگر ملاک های داوری است که مورد ارزیابی قرار می گیرد.

این مسابقات از ساعت 10 تا 12 روز شنبه 30 اردیبهشت در دانشکده علوم انسانی دانشگاه مازندران در بابلسر برگزار می شود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "سومین دوره از مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای در مازندران برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین دوره از مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای در مازندران برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید