سریال حرفه ای، قسمت هفتم

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، خبرنگارانـ قسمت هفتم سریال حرفه ای به نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی زاده و تهیه کنندگی سعید خانی روز چهارشنبه 3 آذر ماه 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

سریال حرفه ای، قسمت هفتم

در خلاصه داستان این قسمت آمده است:

بازپرسی از سهیل ادامه می یابد و ماموران پلیس او را تحت فشار قرار می دهند تا اطلاعاتی درباره سیامک به دست بیاورند. از سونیا خواسته می گردد که محل پنهان شدن برادرش را افشا کند و...

بعد از بازپرسی از سهیل توجه پلیس به سینا جلب می گردد. برادری که پلیس به کلی از وجودش غافل بود. تعقیب سینا آغاز می گردد و اولین سرنخ ها هم همان خواهر و برادرانش هستند. خواهر و برادر هایی که اطلاعات چندانی از او و کارهایش ندارند. اما با دستگیری دوست سینا کم کم سرنخ هایی پیدا می گردد. سیامک به شکلی صحنه سازی نموده است که هیچ شکی به قاتل بودن سینا نمی رود. از سویی هم او را در یک سوله و به دور از همه اخبار نگه داشته است و با گفتن این که دوربین ها لحظه ورودش به خانه را ثبت نموده اند، او را می ترساند. این درحالی است که اگر بداند سیامک چه خوابی برایش دیده است، از این هم بی قرارتر می گردد.

حال و وضع امیرعلی و سونیا هم به مرور بهتر می گردد. رایان بهانه ای است که هر روز همدیگر را ببینند و با هم وقت بگذرانند. امیرعلی تصمیم می گیرد که مدیریت کارخانه را هم به کامران بسپارد و بدین ترتیب اوضاع خانواده به نحوی پیش می رود که به یک ثبات نسبی برسد، با این حال دوباره یک اتفاق همه چیز را دگرگون می نماید.

سیامک و انگیزه ها و اهدافش و حتی نحوه آشنایی اش با رویا و خانواده اش هنوز برای تماشاگر روشن نشده است. فقط در این قسمت بخش هایی کوتاه از کودکی او را می بینیم که عقده و بی رحمی از همان زمان در او ریشه می گیرد و با او رشد می نماید. این کات های ناگهانی از ماجرای یک نفر به کاراکتری دیگر نه تن ها فرمی نمی سازد، بیش تر موجب سردرگمی است و روایت هیچ کدام از این کاراکتر ها را هم به خوبی پیش نمی برد. این سردرگمی تا قسمت هفتم ادامه پیدا نموده است و معلوم هم نیست که چه پایانی در انتظارش است.

منبع: فرارو

به "سریال حرفه ای، قسمت هفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال حرفه ای، قسمت هفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید