روایت پرواز همای از آهنگی که برای شهید رجایی و باهنر خواند

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، پرواز همای درباره پیشنهاد ساخت تیتراژ سریال راز ناتمام و اینکه کارگردان از او چه خواسته است شرح داد.

روایت پرواز همای از آهنگی که برای شهید رجایی و باهنر خواند

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، پرواز همای خواننده تیتراژ سریال راز ناتمام درباره این مجموعه و پذیرش خوانندگی آن بیان نمود: امین امانی کارگردان سریال راز ناتمام است که از طرف این دوستان پیشنهاد شد تیتراژ این سریال را بخوانم.

او ادامه داد: دوستان می خواستند از خواننده ای استفاده نمایند که آنچه را که می خواهند ارائه دهد. داستان و نوع روایت برای من ارسال شد، خلاصه فیلمنامه را فرستادند، اهداف این دو شهید بزرگوار شهید باهنر و شهید رجایی که چه می خواستند و چه آرمان هایی داشتند را برای من فرستادند و گفتند که دوست دارند اثری خوانده گردد که مطابق با این مفاهیم باشد.

همای با اشاره به شعری که برای این تیتراژ خواند مطرح کرد: من شعر آقای غلامرضا طریقی را انتخاب کردم با توجه به خواسته های دوستان و گفتم این شعر به آرمان های این دو شهید بزرگوار نزدیک است و محتوایش با آن می خواند. آن ها موافقت کردند و با خود شاعر هم صحبتی کردند و در کل از قطعه خوششان آمد. ژ

  • بشنوید | کاش می شد؛ جدیدترین آهنگ مهدی یغمایی
  • در ترانه هایم تجربه هایم را می نویسم | الف از زندگی روزمره بر می آید

این خواننده درباره ملودی هم گفت: حدود 2 هفته روی ملودی ها کار کردم و زمان برد تا قطعه آماده گردد، شعرهای خوب خودشان محتوایی دارند که به راحتی می توان روی آن ها ملودی ساخت.

او در بخش دیگر درباره موسیقی تیتراژ سریال ها و تنوع آن ها بیان نمود: به نظرم این آثار تنوع لازم را دارند نمی گردد لزوماً کیفیت مورد نظر شما را داشته باشند. باید بر اساس محتوای فیلم و سریال، خواننده را انتخاب کرد.

همای درباره اقبال به موسیقی سنتی در تلویزیون مطرح کرد: موسیقی سنتی خیلی پیروز است اقبال خود مردم از کنسرت های همایون شجریان، علیرضا قربانی یا خود من و دیگر خوانندگان این حوزه نشان دهنده این است که این نوع موسیقی هوادار دارد.

او درباره برنامه سازی های تخصصی موسیقی در تلویزیون هم مطرح کرد: موسیقی تخصصی جایش در کنسرت و مکان تخصصی است. مردم برای موسیقی سنتی خوب باید به کنسرت بروند. خواننده های بزرگ به سختی به تلویزیون می آیند در جهان هم اینگونه است. الان مدیوم ها به گونه ای است که هرکسی از داخل خانه اش هم می تواند یک ویدئو بگذارد.

همای در انتها درباره تیتراژهای تلویزیونی بیان نمود: پیشنهادهای زیادی در حوزه مستند، سریال و برنامه پیشنهاد می گردد که بستگی دارد آن ژانر یا هنرمندانش به محتوای مورد نظر من بخورد یا نه. طنز هم زیاد پیشنهاد می گردد که هم رد نموده ام هم در مواردی مثل فیلم سینمایی مصادره پذیرفته ام.

منبع: همشهری آنلاین

به "روایت پرواز همای از آهنگی که برای شهید رجایی و باهنر خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت پرواز همای از آهنگی که برای شهید رجایی و باهنر خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید