ساخت نام کاربری در نسخه وب واتس اپ ممکن می گردد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، اوایل امسال میلادی در گزارشی گفته شد که واتس اپ برای نسخه اندروید و iOS در حال توسعه قابلیتی است که به کاربران اجازه می دهد برای خود یک نام کاربری انتخاب نمایند.

ساخت نام کاربری در نسخه وب واتس اپ ممکن می گردد

با وجود این ویژگی، کاربران دیگر مجبور نیستند تا شماره خود را با دیگران به اشتراک بگذارند

به گزارش دیجیاتو، اوایل امسال میلادی در گزارشی گفته شد که واتس اپ برای نسخه اندروید و iOS در حال توسعه قابلیتی است که به کاربران اجازه می دهد برای خود یک نام کاربری انتخاب نمایند. با این ویژگی، کاربران دیگر مجبور نیستند تا شماره خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و حالا در گزارش هایی به توسعه این قابلیت برای نسخه وب واتس اپ اشاره شده است.

طبق تصویری که به وسیله WABetainfo منتشر شده است، به زودی می توانید در واتس اپ وب برای خود یک نام کاربری ایجاد کنید. البته این ویژگی هنوز درحال توسعه است و احتمالاً زمان دیگری در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت، اما با توجه به اینکه در خردادماه به توسعه آن برای نسخه های موبایل واتس اپ اشاره شده بود، می توان انتظار داشت در آینده نزدیک این قابلیت از راه برسد.

به طور کلی این ویژگی که تقریباً تمام سرویس های پیغام رسان و شبکه های اجتماعی به آن مجهز هستند، از حریم خصوصی کاربران محافظت خواهد نمود. با وجود آن، برای برقراری ارتباط دیگر نیازی به ارسال شماره خود برای افراد نخواهید داشت و می توانید با ارسال نام کاربری با آن ها ارتباط بگیرید.

علاوه براین، کاربران می توانند در هر زمانی نسبت به تغییر نام کاربری خود اقدام نمایند.

منبع: انتخاب

به "ساخت نام کاربری در نسخه وب واتس اپ ممکن می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت نام کاربری در نسخه وب واتس اپ ممکن می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید