روایتی از شاهکار اخلاقی ادبیات جهان با صدای بهروز رضوی

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، تهران (پانا) - بهروز رضوی این هفته از برنامهکتاب شب رادیو تهران کتاب اوژنی گرانده را بازخوانی می کند.

روایتی از شاهکار اخلاقی ادبیات جهان با صدای بهروز رضوی

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، کتاب شب جزو قدیمی ترین برنامه های رادیویی است که با صدای بهروز رضوی از گوینده های خوش صدا و خوش ذوق کشورمان روی آنتن رادیو تهران می رود.

اوژنی دختر مردِ ثروتمند اما خسیسی است به نام آقای گرانده که با سختی دادن به خانواده و اطرافیانش، مال اندوزی می کند، اما بالاخره، جان می دهد و همه آن ثروت به دخترش اوژنی می رسد.

اوژنی که برعکس پدر فکر می کند، تصمیم مهمی برای آن ثروت می گیرد. اوژنی گرانده، اثر انوره دو بالزاک، یکی از شاهکارهای اخلاقی و انسانی ادبیات جهان به شمار می رود.

این رمان را تا به حال چندین مترجم به فارسی برگردانده اند و روایت رادیویی آن با استفاده از ترجمه استاد محمود بهفروزی و با نگاهی به ترجمه شادروان عبدالله توکل انجام گرفته است.

پخش بازخوانی تنظیم رادیویی این رمان از امشب، شنبه سیزدهم آغاز می شود و تا پنجشنبه هجدهم دی ادامه خواهد داشت.

تنظیم شنیداری و ویرایش رادیویی اثر را سردبیر برنامه محمدباقر رضایی انجام داده و رضا قربانی تهیه کننده برنامه است و روایت آن را بهروز رضوی به عهده دارد.

گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران این برنامه قدیمی را تولید می کند.

برنامه هایکتاب شباز رادیو تهران هر شب جزو جمعه ها ساعت 23:30 دقیقه از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز یا موج ای. ام ردیف 1332 کیلوهرتز روی آنتن می رود.

مخاطبین از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "روایتی از شاهکار اخلاقی ادبیات جهان با صدای بهروز رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایتی از شاهکار اخلاقی ادبیات جهان با صدای بهروز رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید