روانشناسی؛ افراد نابغه چگونه قلم را در دست شان نگه می دارند؟

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، اگر هنگام نوشتن قلم را بین انگشت اشاره و انگشت میانی خود نگه می دارید، یعنی شما شخص شاد و خوشحالی هستید که می خواهد از هر لحظه زندگی لذت ببرد، حتی چیز های کوچک و عادی مانند: نوشیدن چای. شما عمیقا باور دارید که زندگی از پی شادی و دلخوشی است نه از بهر بیداد و مهنت کشی؛ بنابراین همه چیز را سریع می بخشید و فراموش می کنید. وقت خود را برای کینه توزی و انرژی و احساسات منفی هدر نمی دهید.

روانشناسی؛ افراد نابغه چگونه قلم را در دست شان نگه می دارند؟

هنگام نوشتن چگونه قلم را در دستان تان نگه می دارید؟ روانشناسی | افراد نابغه چگونه قلم را در دست شان نگه می دارند؟

نگه داشتن قلم بین انگشت شست، اشاره و انگشت میانی

اگر هنگام نوشتن این گونه قلم را در دست می گیرد، یعنی شما شخصیتی دوگانه دارید. گاهی به شدت نسبت به افراد و مسائل انتقاد می کنید و حساس می شوید، در حالی که چند لحظه یا روز دیگر بسیار مهربان و بخشنده هستید. یا گاهی اوقات از هر چیزی شادمان و راضی هستید در حالی که برخی روز ها از هر چیز کوچکی دلخور می شوید.

شما به شدت جزئیات گرا هستید. دوست ندارید اشتباه کنید. وقتی چیزی را انتخاب می کنید، دوست دارید آن را تا مغز استخوان تجزیه و تحلیل کنید، اما فقط خدا نکند که نتیجه مطابق میل شما نباشد وگرنه…. به طور کلی، شخصیت منحصر به فردی دارید. شما به راحتی می توانید با توجه به موقعیت و افراد، احساساتی شوید و موضع خود را تغییر دهید.

نحوه نگه داشتن قلم؛ بین انگشت اشاره و وسط

اگر هنگام نوشتن قلم را بین انگشت اشاره و انگشت میانی خود نگه می دارید، یعنی شما شخص شاد و شادمانی هستید که می خواهد از هر لحظه زندگی لذت ببرد، حتی چیز های کوچک و عادی مانند: نوشیدن چای. شما عمیقا باور دارید که زندگی از پی شادی و دلخوشی است نه از بهر بیداد و مهنت کشی؛ بنابراین همه چیز را سریع می بخشید و فراموش می کنید. وقت خود را برای کینه توزی و انرژی و احساسات منفی هدر نمی دهید. داشتن یک زندگی اجتماعی شاد و بودن در کنار عزیزان تان تنها چیزی است که در زندگی می خواهید.

نگه داشتن قلم در دست؛ نحوه سوم

اگر هنگام نوشتن این گونه قلم را در دست می گیرید، یعنی شما بسیار جاه طلب هستید. اجازه نمی دهید و نخواهید داد که هیچ محدودیت یا کمبودی مانع رسیدن به هدف تان گردد. گاهی ممکن است تحت تاثیر و اسیر احساسات خود شوید. یا گاهی ممکن است مسائل را بیش از حد تجزیه و تحلیل و در نهایت افراط کنید. شما دوست دارید در کنار افرادی باشید که در رسیدن به اهداف تان به شما یاری می نمایند. همواره قابل اعتماد هستید و در شرایط احتیاج در کنار عزیزان تان خواهید بود.

بین انگشت اشاره و شست

اگر این گونه قلم را در دست می گیرید، یعنی فردی مرموز هستید. شما عاشق یادگیری چیز های تازه هستید - در خصوص افراد تا کسب تجربیات تازه. این خلق و خوی سبب می گردد تا اغلب با مردم درگیر باشید. گاهی اوقات برونگرا هستید و گاهی در سکوت می نشینید و همه چیز را مشاهده می کنید. با این حال شما به نوعی همواره تشنه کسب دانش هستید.

دوست دارید مفاهیم و مکان های تازه را کشف کنید. اما بر روی احساسات خود بسیار مسلط هستید. هیچگاه کسی از احساسات واقعی شما با خبر نمی گردد. شما در شرایط حساس ترجیح می دهید که سکوت کنید. زیرا دوست ندارید مردم شما را در حال آشفته ببینند. ترجیح می دهید که همه ببینند که چقدر در زندگی با روحیه و مسلط هستید.

منبع:گشتنی نیوز

منبع: فرادید

به "روانشناسی؛ افراد نابغه چگونه قلم را در دست شان نگه می دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روانشناسی؛ افراد نابغه چگونه قلم را در دست شان نگه می دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید