رشد 28 درصدی عایدی پست خراسان جنوبی

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، سرپرست اداره کل پست خراسان جنوبی از رشد 28 درصدی عایدی پست استان در نیمه نخست سال جاری اطلاع داد.

رشد 28 درصدی عایدی پست خراسان جنوبی

ظهوری در بازدید قناعت استاندار خراسان جنوبی از اداره کل پست به مناسب هفته پست گفت: در نیمه نخست سال جاری مقدار مرسولات پستی صادره از استان بیش از 609 هزار مرسوله و تعداد مرسولات پستی وارده 958 هزار و 881 فقره بوده است.

او اضافه نمود: خرید های اینترنتی وارده به استان نیز 48 هزار و 673 فقره و خرید های اینترنتی صادره نیز هفت هزار و 43 مورد بوده است.

ظهوری از رشد 28 درصدی عایدی اداره کل پست استان در نیمه نخست سال جاری اطلاع داد و بیان نمود: بعلاوه از ابتدای مهر سال جاری تا به امروز با رشد 6.5 درصدی رتبه اول رشد عایدیی کشور را کسب نموده ایم.

سرپرست اداره کل پست خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت 50 فروشگاه اینترنتی در خراسان جنوبی، توضیح داد: از ابتدای سال جاری 43 هزار و 819 گذرنامه در استان توزیع و 2 هزار و 778 پلاک تلفیقی در درب منازل نصب شده است.

او با اشاره به خدمات پستی فعال در خراسان جنوبی، گفت: سرویس قبول از مقر مشتری (پست سام)، درخواست غیرحضوری و اینترنتی پلاک های تلفیقی کدپستی و شهرداری، سامانه درخواست غیرحضوری مدارک تحصیلی دانشجویان، سرویس پیک هوشمند شهری و فروش اینترنتی کالا های تنظیم بازار و توزیع مجدد در زمان دلخواه مرسولات باجه معطله از خدمات پستی در استان است که به شکل اینترنتی به مردم ارائه می گردد.

ظهوری با شرح خدمات پیک هوشمند شهری، توضیح داد: شهروندان به وسیله تلفن شماره 31140 یا سامانه Www.postsam.ir می توانند درخواست خود را ثبت نمایند و پیک پست با مراجعه به محل، مرسوله را از مشتری دریافت می نماید.

سرپرست اداره کل پست خراسان جنوبی در ادامه با بیان اینکه پست نقش اصلی را در تجارت الکترونیک دارد، گفت: عرضه محصولات راهبردی و بومی استان از قبیل زرشک، زعفران و عناب به وسیله شبکه تجارت الکترونیک پست انجام می گردد.

او با اشاره به احتیاج های عمرانی و زیرساختی اداره کل پست خراسان جنوبی، گفت: احداث ساختمان پست شهرستان زیرکوه، توسعه فضای تجهیز و مبادلات مرکز، کمبود خودرو سواری در مرکز استان، کمبود خودرو توزیع بسته و امانت در شهرستان های درمیان، سربیشه و خوسف و بعلاوه بازسازی ساختمان قدیمی و فرسوده پست شهرستان طبس احتیاج به مساعدت استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در تامین اعتبارات دارد.

ظهوری در انتها به فعالیت 14 اداره و نمایندگی پست و 74 دفتر پیشخوان شهری و سه دفتر پیشخوان روستایی در استان اشاره نمود و گفت: 36 نمایندگی قبول و توزیع شهری و 176 نمایندگی قبول و توزیع روستایی بعلاوه در استان فعال است.

وبلاگ سطح دیتا خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رشد 28 درصدی عایدی پست خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 28 درصدی عایدی پست خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید