ملاقات نماینده مردم بیجار در مجلس با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، به گزارش خبرگزاری کتاب ایران در سنندج، معلیرضا زندیان با همراهی مهدی سلطانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و الوندی مسئول کتابخانه های عمومی شهرستان بیجار با محمد مهدی اسماعیلی ملاقات و پیرامون مسائل و مسائل حوزه فرهنگ و هنر شهرستان بیجار بحث و گفتگو کردند.

ملاقات نماینده مردم بیجار در مجلس با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

در این ملاقات مباحثی حول محور شرایط و توانایی های شهرستان بیجار در عرصه های فرهنگی، هنری، تاریخی و اجتماعی و لزوم توجه بیشتر و کوشش در جهت برطرف موانع و کاستی های مرتبط با این عرصه مطرح و مورد مصاحبه و آنالیز نهاده شد.

بعلاوه در این جلسه مواردی در باره نیازهای شهرستان در دو بخش توسعه برنامه های فرهنگی و هنری و زیرساخت ها، تجهیز و به روزرسانی اماکن و ساختمان های فرهنگی و هنری از قبیل مجتمع امیرنظام گروسی، سالن آمفی تئاتر، کانون های فرهنگی و هنری مساجد روستاها و بخش های شهرستان، سالن های نمایش (پلاتوها) و کتابخانه های عمومی سطح شهرستان مطرح شد.

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به موارد مطرح شده مبنی بر برطرف کمبودها در بخش توسعه فرهنگ و هنر، حمایت از فراوری آثار فاخر، برنامه های شاخص و انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان نیز دستور مساعدت و پیگیری ویژه را صادر کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "ملاقات نماینده مردم بیجار در مجلس با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات نماینده مردم بیجار در مجلس با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید