درخواست کیهان کلهر از مردم در روزهای کرونا

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، کیهان کلهر در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شد، پیغامی را خطاب به مردم اظهار داشت.

درخواست کیهان کلهر از مردم در روزهای کرونا

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، صفحه اینستاگرام پروژه راه ابریشم روز گذشته اعلام نموده بود که امروز دوشنبه (25 فروردین) ویدئویی از کیهان کلهر (نوازنده کمانچه) در قالب یک پیغام تصویری و دو اجرای موسیقی منتشر خواهد نمود.

کلهر در این ویدیو گفت: سلام! کیهان کلهر هستم، عضوی از پروژه راه ابریشم. چیزی که برای شما خواهم نواخت بخشی از پروژه خانگی راه ابریشم است. لطفا در طول مدت این بیماری در خانه بمانید و مراقب خود و خانواده تان باشید تا بتوانیم به زندگی عادی خود بازگردیم. از شما می خواهم که اگر می توانید به ارگان های هنری یاری کنید، البته اگر در حال حاضر این کار را نموده اید به این اقدام خود ادامه دهید؛ چون شما قابل احترام ترین هستید.

این هنرمند در ادامه قطعه ای را به همراهی یکی از اعضای پروژه راه ابریشم نواخت و پس از آن قطعه ای از تکنوازی کمانچه او که پیشتر در صفحه اینستاگرامش منتشر شده بود، قابل مشاهده بود.

در این بخش می توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

کیهان کلهر نوازنده سه تار، کمانچه و آهنگساز است. او با هنرمندان نامی ایرانی همانند محمدرضا شجریان، شهرام ناظری، حسین علیزاده، علی اکبر مرادی و اعضای گروه دستان به آهنگسازی و نوازندگی پرداخته است.

کیهان کلهر در سال 2019 برنده نوزدهمین جایزه جهانی هنرمند سال وومکس و در سال 2017 به همراه گروه راه ابریشم برنده جایزه گرمی شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "درخواست کیهان کلهر از مردم در روزهای کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست کیهان کلهر از مردم در روزهای کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید