خبرنگاران دوربین حرارتی در ورودی ترمینال داخلی فرودگاه تبریز نصب شد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، تبریز - خبرنگاران - مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دوربین حرارتی در ورودی ترمینال داخلی فرودگاه تبریز نصب شد.

خبرنگاران دوربین حرارتی در ورودی ترمینال داخلی فرودگاه تبریز نصب شد

رامین آذری، روز سه شنبه در گفت و گو با وبلاگ سطح دیتا اضافه کرد: این دستگاه به علت دقت تب سنجی و با توجه به حجم بالای مسافران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این فرودگاه نصب و به بهره برداری رسید.

وی گفت: این سیستم قادر است به طور همزمان چندین نفر از مسافران را به طور یکجا رصد و پایش کند و در صورتی که درجه حرارت هر یک از مسافران از حد معمول بیشتر باشد با معین کردن تصویر وی و اعلام هشدار به کاربر سیستم، اعلان خطر می نماید.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به بهسازی و نصب دکل های جدید روشنایی اپرون در فرودگاه تبریز گفت: با توجه به توسعه اپرون فرودگاه تبریز، این اقدام برای تامین روشنایی محل پارک هواپیماها، طبق استاندارهای هوانوردی صورت گرفته است.

آذری، ادامه داد: در این راستا 9 دکل روشنایی موجود با نظارت اداره فنی فرودگاه تبریز و هماهنگی اداره کل تسهیلات و تجهیزات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بهسازی شده و یک دستگاه دکل جدید خریداری و در حال نصب و راه اندازی است.

وی با بیان اینکه در این دکل ها از پروژکتورهای LED نسل جدید استفاده شده است، یادآوری کرد: اعتبار کل پروژه 6 میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تامین شده است.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در سال 1329 با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و 24 ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می گردد.

روزانه به صورت میانگین 45 پرواز داخلی و 6 پرواز خارجی در این فرودگاه انجام می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دوربین حرارتی در ورودی ترمینال داخلی فرودگاه تبریز نصب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دوربین حرارتی در ورودی ترمینال داخلی فرودگاه تبریز نصب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید