هتل های کرمانشاه ، تجربه اقامت در نزدیکی تاریخ ساسانی

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، همه این جاذبه ها را نمی توان در یک سفر کوتاه دید. باید در کرمانشاه زندگی نموده باشید تا بتوانید لذت گردش در این شهر را درک کنید. دسترسی خوب این هتل ها به جاذبه های گردشگری و همنشینی آن ها به مهمان نوازی کرمانشاهی ها تجربه اقامتی بی نظیر برای شما خواهد ساخت. با خبرنگاران همراه باشید تا به برترین هتل های این شهر سری بزنیم.

هتل های کرمانشاه ، تجربه اقامت در نزدیکی تاریخ ساسانی

هتل بین المللی لاله بیستون ، اقامت با چشم انداز فرهاد تراش

اگر در سفر رویایی تان به کرمانشاه، تصور می کنید که چشم به روی کوه فرهاد تراش چشم باز می کنید، هتل بین المللی لاله بیستون را انتخاب کنید. این هتل پنج ستاره که در اصل کاروانسرایی به قدمت عصر صفوی است در دل کوهستان و طبیعتی مجذوب کننده قرار گرفته است. هتل بین المللی لاله با چشم اندازی دیدنی بیستون روزی پر از زیبایی های شهر کرمانشاه را پیش رویتان خواهد گذاشت.

لاله بیستون

هتل لاله

هتل کاروانسرای لاله بیستون، در 30 کیلومتری شرق کرمانشاه و سر راه قدیمی کاشان است. در نزدیکی هتل کاخ نیمه تمام ساسانی، پل کهنه، پل کاروانسرای صفوی، و کتیبه بیستون قرار گرفته است. هتل به پل خسرو، پرستشگاه پارتی، مجسمه هرکول، طاق بستان و غار شکارچیان نیز دسترسی خوبی دارد. هتل لاله بیستون در بین هتل های کرمانشاه می درخشد.

هتل بین المللی لاله بیستون، 6000 متر زیربنا دارد و فرم ساخت آن 4 ایوانی است. این هتل می تواند روزانه از 100 نفر پذیرایی کند. 20 واحد و سوییت با دکوراسیون متفاوت و با چشم اندازی به طبیعت و کوه بیستون میزبان مهمانان است. هتل اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، سه تخته و سوییت های 4 تا هفت نفره دارد.

با وجود فضای سنتی و تاریخی هتل، اینجا به اینترنت هم دسترسی دارد و سرویس اتاق ها نیز کاملا مدرن است. یک لم کده برای استراحت عصرگاهی، و رستوران های سنتی و تابستانی نیز آماده پذیرایی از مهمانان هستند. در رستوران ها انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می گردد. سالن همایش، اجرای موسیقی زنده در مناسبت ها و نمایشگاه دائمی صنایع دستی محلی از دیگر امکانات هتل است. در این هتل حتی می توانید تجهیزات و لوازم صخره نوردی هم برای صعود به کوه های زاگرس خریداری کنید.

اقامت در هتل لاله بیستون، این خاصیت را دارد که با کمتر از 10 دقیقه فاصله از شهر، سفرتان را در دل طبیعت خواهید گذارند. هتل لاله بیستون، تجربه ای پر از خاطره در یکی از برترین هتل های کرمانشاه برای شما خواهد بود.

هتل پارسیان ، تجربه سفر پر ستاره در هتل های کرمانشاه

هتل پارسیان

هتل پارسیان

21 هتل در 10 استان بزرگ کشور، پارسیان را تبدیل به یک برند در هتلداری نموده است. این مجموعه هتل با ارائه خدمات اقامتی، پذیرایی، ورزشی و تفریحی، تجربه اقامت در ایران با استاندارهای بین المللی را ممکن ارده است. هتل پارسیان کرمانشاه در 9 طبقه و 100 اتاق و سویت لوکس دارد. سوییت های جونیور و رویال، و اتاق ویژه کم توانان نیز از دیگر امکانات این هتل است.

هتل پنج ستاره پارسیان کرمانشاه2 رستوران و یک کافه دارد که کیفیت غذاهای آن ها هم 5 ستاره است. این رستوران غذاهای اصیل ایرانی را سرو می نماید و فضاهای خصوصی و خانوادگی هم بر فراز شهر دارد. رستوران طربستان و کافی شاپ آدم برفی، هم کیفیت سروی از یاد نرفتنی دارند. هتل پارسیان، بعلاوه 2 سالن تشریفات، یک آمفی تئاتر و یک سالن VIP و یک سالن جلسات هم دارد. از سالن تشریفات آناهیتا گرفته با امکان تغییر کاربری از کلاس گرفته تا مهمانی های بزرگ، تا سالن VIP برای مهمانان خاص شما. هتل پارسیان ، پرستاره ای در میان هتل های کرمانشاه است.

این هتل در خیابان شهید کشوری کرمانشاه، کنار پل ولایت قرار گرفته است. هتل پارسیان کرمانشاه تنها 10 دقیقه با فرودگاه و ایستگاه راه آهن شهر کرمانشاه فاصله دارد.

هتل جمشید ، همسایه با شکارگاه پرویز

هتل دو طبقه جمشید کرمانشاه، 40 اتاق دارد که در سال 1385 افتتاح و در سال 1394 بازسازی شده است. این هتل بسیار به فرودگاه نزدیک است. همسایگان هتل با یک دریاچه و دو پارک زیبای کرمانشاه، آن را تبدیل به انتخابی مطمئن برای سفر می نماید. پارکینگ هتل هم برای مهمانان هزینه ای ندارد.

هتل جممشید

هتل جمشید

رستوران هتل که در طبقه 1- قرار گرفته است، با ظرفیت 200 نفر صبحانه و ناهار و شام سرو می نماید. در هتل جمشید در لابی و اتاق ها به اینترنت دسترسی وجود دارد. یک آب نمای موزیکال نیز به زیبایی های هتل افزوده است. هتل جمشید نسبت به دیگر هتل های کرمانشاه معماری مدرن تری هم دارد.

فاصله هتل تا شکارگاه خسرو پرویز، 11 دقیقه پیاده روی است. با همین میزان پیاده روی از هتل هم میتوانید تا طاق بستان بروید. موزه سنگ 5 دقیقه با هتل فاصل دارد. دسترسی هتل با ماشین به موزه پارینه سنگی، روستای سیاه کمر، و پل کهنه و مسجد جامع کمتر از 30 دقیقه است. نقاط دیدنی دیگر کرمانشاه مثل نقش برجسته مهرداد دوم، فرهاد تراش، و سراب نیلوفر هم با ماشین کمتر از یک ساعت با هتل فاصله دارند.

هتل آزادگان کرمانشاه

هتل آزادگان | هتل های کرمانشاه

هتل آزادگان کرمانشاه در شهرک تعاون و یکی از خوش آب وهواترین بخش های کرمانشاه قرار گرفته است. این هتل در همسایگی تنها شکارگاه به جای مانده از دوره ساسانی یعنی شکارگاه خسروپرویز احداث شده است. هتل آزادگان کرمانشاه یک بنای سه طبقه با 111 اتاق است که از یک تا 4 نفر ظرفیت دارند. رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس و فضای سبز از فضاهای خوب هتل هستند. برای استفاده از اینترنت هم یک کافی نت در هتل پیش بینی شده است. خدمات خانه داری این هتل 4 ستاره رضایت بخش است و پرسنلی مهمان نواز دارد.

هتل آزادگان کرمانشاه در سال 1367 آغاز به کار نموده، و یک بار در سال 1393 و یک بار در سال 1397 بازسازی شده است. فاصله هتل تا طاق بستان فقط 5 کیلومتر، تا فرهاد تراش 39 و تا نقش برجسته مهرداد دوم 39کیلومتر است. هتل آزادگان هم یکی از برترین هتل های کرمانشاه است.

هتل آپارتمان لیژان ، نزدیک به مراکز خرید

هتل آپارتمان لیژان

هتل آپارتمان لیژان در مرکز شهر کرمانشاه در چهارراه مدرس تاسیس شده است. در سه طبقه این هتل6 اتاق با 36 تخت قرار گرفته است. این هتل سه ستاره به مراکز دیدنی شهر و مجتمع های تجاری نزدیک است. فاصله هتل تا جاذبه های دیدنی مانند پل کهنه و تکیه معاون الملک و طاق بستان کرمانشاه و بیستون هم بسیار کم است.

هتل آپارتمان کورش کرمانشاه ، اولین هتل آپارتمان شهر

هتل آپارتمان کوروش

هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه، هتلی سه ستاره با امکاناتی مثل استخر و اینترنت وای فای تجربه ای به یادماندنی رقم می زند. این هتل در 5 طبقه، 8 آپارتمان دو خوابه ، 8 اتاق دو تخته و سه تخته و 4 اتاق تخته لوکس دارد. فاصله هتل تا مکان های دیدنی شهر مانند پل کهنه، تکیه معاون الملک، طاق بستان، تکیه بیگلربیگی کمتر از 10کیلومتر است. مسجد عمادالدوله و موزه پارینه سنگی هم در 5 کیلومتری هتل قرار دارند.

دسترسی خوب هتل آپارتمان کوروش به نقاط دیدنی کرمانشاه، سرویس خوب هتل و رفتار حرفه ای کارکنان آن را تبدیل به انتخابی درست بین هتل های کرمانشاه می نماید.

هتل رسالت

هتل رسالت

یکی دیگر از هتل های کرمانشاه ، هتل دو ستاره رسالت است. این هتل در میدان فردوسی شهر زیبای کرمانشاه قرار گرفته است و یکی از تمیزترین و مقرون به صرفه ترین هتل های شهر است. هتل تا مجموعه های تاریخی مثل بیستون و کاروانسرای شاه عباسی و تندیس هرکول 50 کیلومتر فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه شهید اشرفی و پایانه مسافربری کاویان نیز کمتر از 16 کیلومتر است. در این هتل اینترنت وای فای ارائه نمی گردد

هتل سینا

هتل سینا

هتل سینا، یکی از هتل های کرمانشاه با 2 ستاره کنار اسمش است. این هتل در سال 1392 افتتاح شده و 26 اتاق دارد. هتل سینا کرمانشاه به باغ پرندگان، باغ گل ها، تکیه بیگلربیگی و تکیه معاون الملک نزدیک است. هتل سینا تا مرکز شهر و فرودگاه هم تنها 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد. فضای هتل بسیار شیک است و یک کافی شاپ خوب هم دارد. صبحانه در هتل سرو می گردد اما برای ناهار و شام باید به رستوران های خیابان فردوسی بروید.

هتل سروش

هتل سروش | هتل های کرمانشاه

هتل سروش، هتل 2 ستاره دیگری در کنار فهرست هتل های کرمانشاه است. نام این هتل قبلا داریوش بوده و شاید هنوز با همان نام در شهر شناخته گردد. این هتل به خاطر فضای تمیز و راحت و قیمت مناسبش انتخاب بسیاری از مهمانان کرمانشاه است. در هتل سروش کرمانشاه اینترنت در لابی در دسترس است. یک رستوران و تاکسی سرویس هتل نیز از جمله امکانات هتل است.

هتل سروش به منطقه ها دیدنی کرمانشاه نیز دسترسی مناسبی دارد. تکیه معاون الملک کرمانشاه ، مسجد شافعی و بازار سنتی کرمانشاه در نزدیکی هتل هستند. فاصله هتل تا فرودگاه 15 دقیقه با ماشین است.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور

به "هتل های کرمانشاه ، تجربه اقامت در نزدیکی تاریخ ساسانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های کرمانشاه ، تجربه اقامت در نزدیکی تاریخ ساسانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید