حمایت سومین زن فعال اصلاح طلب از پویش برطرف تحریم های ایران

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، معاون پیشین امور زنان و خانواده رییس جمهوری در حساب توییتری خود با انتشار طوماری خواهان حمایت کاربران از پویش برطرف تحریم های آمریکا علیه ایران شد.

حمایت سومین زن فعال اصلاح طلب از پویش برطرف تحریم های ایران

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، شهیندخت مولاوردی با انتشار طوماری آنلاین در حساب توییتری خود با تذکر (MENTION) به وزارت خزانه داری آمریکا از کاربران خواست با ورود به یک پیوست (LINK) نام نویسی نموده و تومار (گروه آمریکایی ضد جنگ کدپینک) علیه تحریمِ یکجانبه آمریکا را امضا نمایند.

دبیر کل جمعیت حمایت زا حقوق بشر زنان شب گذشته توییت طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران و دو تن از همکارانش در مجلس شورای اسلامی را بازنشر کرد که در آن خطاب به جامعه جهانی آمده است: مردم ایران تحت شدیدترین تحریم ها قرار دارند علیرغم همکاری جهانی برای مهار ویروس کرونا، ایرانیان با تحریم های اقتصادی روبرو هستند که دسترسی آنها به دارو و اقلام مورد احتیاج را غیرممکن نموده است. زمان آن فرا رسیده است که جامعه بین الملل علیه تحریم های غیر انسانی دولت ایالات متحده موضع بگیرد.

به رغم ادعاهای آمریکا مبنی بر تحریم نبودن دارو تحریم های غیرانسانی آمریکا مانع دسترسی کشورمان به دارو و اقلام بهداشتی برای بهبود مبتلایان و پیشگیری با ویروس کرونا شده است. به همین منظور حسن روحانی رئیس جمهوری در نامه ای به همتایان خود، آنها را از ایجاد مانع شدید تحریم های آمریکا بر کوشش های ایران در مبارزه با ویروس کرونا مطلع کرد و از آنها خواست رعایت این تحریم ها را کنار بگذارند.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نیز در نامه ای به آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد، تاکید نمود که این نهاد جهانی و کشورهای عضو، به تحریم های غیرانسانی ایالات متحده علیه ایران توجه ننمایند و در ادامه خواست که تحریم ها برداشته گردد.

ظریف در ادامه اظهار داشت: در حالی که کووید-19 در حال تحمیل خسارات گسترده و سنگین به ایران است، باید در نظر داشته باشیم که ویروس ها بین ما تمایزی قائل نمی شوند. ما انسان ها نیز نباید در مبارزه با ویروس ها تبعیض آمیز رفتار کنیم.

امارات، قطر، جمهوری آذربایجان، چین، ترکیه، ازبکستان، آلمان، فرانسه و انگلیس از جمله کشورهایی هستند که در روزهای گذشته برای پیشگیری از شیوع کرونا و بهبود مبتلایان به کشورمان یاری بهداشتی نموده اند.

بنا به گزارش ها تا روز یکشنبه 25 اسفندماه 98؛ ویروس کرونا جان 724 تن از هموطنان را گرفته و 13 هزار و 938 نفر را مبتلا نموده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "حمایت سومین زن فعال اصلاح طلب از پویش برطرف تحریم های ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت سومین زن فعال اصلاح طلب از پویش برطرف تحریم های ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید