حضور کازوئو ایشی گورو، دنیل استیل و استفن کینگ در میان پرفروش های نیویورک تایمز

به گزارش وبلاگ سطح دیتا به نقل از نیویورک تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می نماید. در این مطلب نگاهی به پرفروش ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.

حضور کازوئو ایشی گورو، دنیل استیل و استفن کینگ در میان پرفروش های نیویورک تایمز

زندگی پس از مرگ نوشته سیستر سولیا نیز در هفته اول انتشار در رتبه نخست پرفروش های نیویورک تایمز نهاده شد. در دومین کتاب از مجموعه سردترین زمستان سال سانتیاگا پس از مرگ به دنبال انتقام از کسانی است که او را نابود کردند.

بعداً نوشته استفن کینگ نیز در هفته نخست انتشار پیروز شد در رتبه دوم پرفروش های نیویورک تایمز قرار بگیرد. استفن کینک داستان پلیس دیگری را روایت می نماید. در این داستان کاراگاه های پلیس از پسر یک مادر مجرد درخواست می نمایند تا از استعداد غیرطبیعی خود بهره بگیرد تا یک قاتل مرموز را پیدا نمایند.

آسمان تاریک نوشته سی. جی. باکس در هفته نخست انتشار در رده سوم پرفروش های نیویورک تایمز نهاده شد. بیست و یکمین کتاب از مجموعه جو پیکت در باره رییس زندان ویومینگ است که هدف قاتلین برای ترور نهاده شده است و در کوشش است تا خود را از مخمصه نجات دهد.

چهار باد نوشته کریستین هانا پس از گذشت چهار هفته در صندلی چهارم نهاده شد. السا در یک دوراهی عظیم گیر نموده است و باید بین سفر به غرب و حفظ خانواده و مزرعه یکی را انتخاب کند.

رابطه نامشروع نوشته دنیل استیل در هفته نخست انتشار در رتبه پنجم پرفروش های نیویورک تایمز نهاده شد. داستانی هیجان انگیز درباره مادران و خواهرانی است که وقتی دچار مشکل شوید در کنارتان هستند. رز مک کارتی سردبیر افسانه ای مجله فشن در نیویورک است. با فوت همسرش به فرزندان دخترش نزدیک می گردد. نادیا، یکی از دخترانش زندگی و ازدواج بی نقصی دارد و با یک داستان نویس معروف ازدواج نموده است. همه چیز خوب پیش می رود تا روزی که روزنامه های زرد از رابطه داستان نویس با یک بازیگر پرده برمی دارند.

کلارا و خورشید نوشته کازوئو ایشی گورو در هفته اول انتشار در رتبه ششم نهاده شد. این کتاب اولین داستان از سال 2017، که در آن برنده جایزه نوبل ادبیات شد، اشت و خوانندگان را با تکنولوژی پیشرفته آینده آشنا می نماید که پر از عناصر پادآرمان شهری است. داستان بر حول محور دوستی مصنوعی به نام کلارا می چرخد. کلارا از دیدگاه خود در یک فروشگاه دنیا را مشاهده می نماید. داستان جدید ایشی گورو نیز مانند داستان های پیشین به پرسش هایی درباره عشق و انسانیت از زاویه دیدی خاص پاسخ می دهد.

کتابخانه نیمه شب نوشته گریس هیگ این هفته در رتبه هفتم پرفروش های نیویورک تایمز نهاده شد. کتابخانه ای بین مرگ و زندگی وجود دارد که در آن به شما می گوید یک انسان می تواند چند نوع زندگی مختلف را تجربه کند. وقتی نورا سید خود را در این کتابخانه می بیند احساس می نماید وظیفه دارد اتفاقی که سال ها پیش اتفاق افتاده است عوض کند و این بار تصمیم بهتری بگیرد.

دوک و من نوشته جولیا کوئین کتاب محبوب این روزها در مجلات مختلف است که پس از هشت هفته صندلی خود را حفظ کرد و در رتبه هشتم نهاده شد. اولین کتاب از مجموعه بریجرتون درباره شخصیت اصلی یعنی دفنه بریجرتون برای خواننده توضیحاتی ارائه می دهد. وقتی دفنه با دوک هیستینگ به مشکل برمی خورد شهرتش لکه دار می گردد. سریال بریجرتون در شبکه تلویزیونی نتفلیکس هم با اقتباس از دوک و من فراوری شده است. سریالی که رکورد میزان تماشا را در نتفلیکس شکست و در نتیجه محبوبیت زیاد قرار است فصل دوم هم فراوری گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "حضور کازوئو ایشی گورو، دنیل استیل و استفن کینگ در میان پرفروش های نیویورک تایمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور کازوئو ایشی گورو، دنیل استیل و استفن کینگ در میان پرفروش های نیویورک تایمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید