جزئیات طرح تازه تعویض خودرو های فرسوده ایران خودرو

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، شرکت ایران خودرو طرح تازه تعویض خودرو های فرسوده را راه اندازی نموده است تا کسانی که خودروی فرسوده دارند با این طرح بتوانند خودروشان را تعویض نمایند، اما شرایطی که برای این طرح قرار داده شده متقاضیان را گلایه مند نموده است.

جزئیات طرح تازه تعویض خودرو های فرسوده ایران خودرو

مالکان خودرو های فرسوده پس از برنده شدن در قرعه کشی اقدام به تحویل خودروی اسقاط می نمایند و تا قبل از آن اجباری برای تحویل نیست.

شرکت ایران خودرو طرح تازه تعویض خودرو های فرسوده را راه اندازی نموده است تا کسانی که خودروی فرسوده دارند با این طرح بتوانند خودروشان را تعویض نمایند، اما شرایطی که برای این طرح قرار داده شده متقاضیان را گلایه مند نموده است.

بعضی از این مشتریان براین باورند که سهمیه قرعه کشی پول لاشه خودروی فرسوده را به صاحب آن نمی دهند و حدود 20 میلیون تومان خودرو را گران تر از قیمت مصوب در اختیار متقاضی می گذارند.

اما به علت آنکه طرح فروش فوری شامل آن ها نمی گردد و در طرح پیش فروش شرکت داده شده اند، قرار است بهای خودرو به قیمت یک سال آینده که تحویل داده خواهد شد محاسبه گردد. ضمن آنکه به پیش پرداخت مشتری هم هیچگونه سودی تعلق نمی گیرد.

شرکت خودروسازی ایران خودرو در این زمینه توضیحاتی ارائه داد و گفت: بر اساس مصوبه بودجه سال 1401 ارزش گواهی اسقاط به مشتری و خودروساز پرداخت نمی گردد و مشتریان در قبال استفاده از مزایای طرح و ثبت نام در طرح خودرو های فرسوده در قرعه کشی (سهمیه مجزا) از مشتریان عادی شرکت داده می شوند و شانس برنده شدن با احتمال بسیار بالا برای خرید خودرو با قیمت مصوب نسبت به مشتریان عادی را دارند.

بعلاوه مشتری خودروی فرسوده پس از برنده شدن در قرعه کشی و تحویل خودروی اسقاط، فرآیند ثبت نام برای خودروساز شروع می گردد و اجباری برای اسقاط قبل از برنده شدن در قرعه کشی نیست.

منبع: همشهری

منبع: فرادید

به "جزئیات طرح تازه تعویض خودرو های فرسوده ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات طرح تازه تعویض خودرو های فرسوده ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید