جزئیات مشخص نرخ حمل و نقل عمومی در شورای شهر ، قائمی: افزایش 25 درصدی ساده ترین راه چاره است ، بودجه ای برای ایجاد تراموا مشخص نشد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساده ترین تصمیمی که می توان برای نرخ حمل و نقل عمومی در سال آینده گرفت، افزایش 25 درصدی است .

جزئیات مشخص نرخ حمل و نقل عمومی در شورای شهر ، قائمی: افزایش 25 درصدی ساده ترین راه چاره است ، بودجه ای برای ایجاد تراموا مشخص نشد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، علی اصغر قائمی در جمع وبلاگ سطح دیتا در مورد افزایش نرخ حمل و نقل عمومی و آنالیز آن در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: روز گذشته آنالیز لایحه کرایه اتوبوس، تاکسی و مترو در دستور کار کمیسیون نهاده شد اما هنوز اندازه افزایش به تصویب نرسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه مقرر شد تا مدل های پیشنهادی به وسیله شهرداری مجدد آنالیز گردد، اعلام نمود: جلسه آنالیز روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت تا لایحه نهایی گردد و قابلیت ارجاع به صحن را پیدا کند.

وی به اندازه افزایش نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی مرکز اشاره نمود و اضافه کرد: پیشنهاد مترو برای افزایش بهای بلیط، 35 تا 40 درصد است و برای اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز به صورت پیمایشی آنالیز خواهد شد.

قائمی با تاکید بر اینکه هنوز هیچ رقمی به تصویب نرسیده است، توضیح داد: اگر آنالیز های لایحه به اتمام برسد، در دستور کار یکصد و سی و چهارمین جلسه در روز یکشنبه قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه باید تمام مدل ها آنالیز گردد، گفت: رانندگان تاکسی انتظار عایدی حداقلی دارند و هزینه مصرفی جاری و هزینه پنهان کاهش ارزش سرمایه برای رانندگان باید لحاظ گردد و بر همین اساس باید برای رانندگان حتماً تعادل ایجاد گردد. اما قطعاً عدد افزایش نرخ مترو و اتوبوس کمتر است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید نمود: ساده ترین تصمیمی که می توان گرفت، افزایش 25 درصدی بهای حمل و نقل عمومی است.

قائمی با اشاره به ایجاد تراموا گفت: در برنامه چهارم توسعه و لایحه بودجه شهرداری تنها عددی مختصر برای مطالعه تراموا دیده شده و برای احداث آن عددی مشخص نشده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات مشخص نرخ حمل و نقل عمومی در شورای شهر ، قائمی: افزایش 25 درصدی ساده ترین راه چاره است ، بودجه ای برای ایجاد تراموا مشخص نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مشخص نرخ حمل و نقل عمومی در شورای شهر ، قائمی: افزایش 25 درصدی ساده ترین راه چاره است ، بودجه ای برای ایجاد تراموا مشخص نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید