جانشین ژوزه مورینیو در تاتنهام مشخص شد؟

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، بر اساس ادعای اتلتیک تاتنهام مذاکرات خود را برای به خدمت دریافت مارسلینو، سرمربی اتلتیک بیلبائو را آغاز کرده است.

جانشین ژوزه مورینیو در تاتنهام مشخص شد؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سطح دیتا، در اوایل فصل 20-2019 بود که باشگاه تاتنهام بعد از کسب نتایج ضعیف مائوریسیو پوچتینو، این سرمربی آرژانتینی را برکنار کرد و بعد از آن بلافاصله ژوزه مورینیو را روی نیمکت خود نشاند تا مرد پرتغالی دوباره هدایت یک تیم لیگ رجحان دیگر را بر عهده گرفته باشد.

ماه های آغازین حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت تاتنهام بسیار امیدوارکننده سپری شد. حتی تیم لندنی در آغاز فصل جاری در قامت مدعی قهرمانی لیگ برتر انگلیس نیز ظاهر شد اما رفته رفته اوضاع برای آنها پیچیده شد و تساوی اخیر برابر اورتون باعث شد که تاتنهام بیش از پیش با منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله بگیرد.

همه این مسائل باعث شد که نهایتاً طی روزهای اخیر ژوزه مورینیو از هدایت باشگاه تاتنهام برکنار شود. در این بین شایعات زیادی در رابطه با جانشین احتمالی مرد پرتغالی شنیده می شود. ابتدا گفته شد که مائوریتزیو ساری از شانس زیادی برای برعهده دریافت هدایت باشگاه لندنی برخوردار است اما اکنون از یک نام جدید در این زمینه رونمایی شده است.

بر اساس ادعای اتلتیک باشگاه تاتنهام مذاکرات خود را با سرمربی بیلبائو یعنی مارسلینو آغاز کرده و قصد دارد در انتها فصل او را روی نیمکت خود بنشاند. مارسلینو تا سال 2022 با باشگاه اسپانیایی قرارداد دارد اما به نظر نمی رسد که تاتنهام مشکل چندانی برای به خدمت دریافت او در انتها فصل داشته باشد چرا که گفته می شود بندهای لازم برای جدایی در قرارداد وی گنجانده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جانشین ژوزه مورینیو در تاتنهام مشخص شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین ژوزه مورینیو در تاتنهام مشخص شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید