تیم فوتبال استقلال ملاثانی محکوم شد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور امیر سواری بازیکن تیم استقلال ملاثانی را به علت رفتار غیر ورزشی، خسارت به رختکن و رفتار زننده با توپ جمع کن ها مقابل تیم قشقایی شیراز در هفته چهاردهم مسابقات دسته اول باشگاه های کشور، به جریمه انضباطی و اقتصادی محکوم کرد.

تیم فوتبال استقلال ملاثانی محکوم شد

سواری به یک جلسه محرومیت با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت شماره 666 در بیست و هشتم بهمن ماه، 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (با صدور این رأی از دستور موقت اشاره شده برطرف اثر می گردد).

همچنین منصور ربیع مربی تیم استقلال ملاثانی به دلیل رفتار غیرورزشی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین علی جاسمی عضو کادر فنی تیم ملاثانی نیز به دلیل تخریب رختکن به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم های قشقایی شیراز و استقلال ملاثانی به علت درگیری عوامل هر تیم با یکدیگر، هر کدام به مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

بازی تیم های قشقایی شیراز و استقلال ملاثانی بیست و ششم بهمن ماه برگزار گردید که با رجحان سه بر یک تیم قشقایی شیراز به خاتمه رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم فوتبال استقلال ملاثانی محکوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتبال استقلال ملاثانی محکوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید