تکنولوژی تازه در گوشی های سامسونگ

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، سامسونگ این بار به وسیله هدست های واقعیت مجازی دست به کار شد

کاربران گوشی های گالکسی اس 7 که با هدست گیر وی آر سامسونگ سازگاری دارند، از این پس می توانند از امکانات متنوع مرورگر اینترنتی خود استفاده نمایند.

تکنولوژی تازه در گوشی های سامسونگ

در این راستا، سامسونگ با ارتقای مرورگر اینترنتی خود برای هدست های واقعیت مجازی تجربه کاربری هیجان انگیزی را برای علاقه مندان به ارمغان آورده است. با وبلاگ سطح دیتا همراه باشید:

مرورگر یاد شده پس از نصب هدست بر روی سر و در برابر چشمان قابل فعال شدن است و دسترسی به ویدئوهای 360 درجه و سه بعدی، اخبار و اطلاعات، عکس ها، فایل ها و بازی های مختلف را امکان پذیر می سازد.

یکی از مهم ترین تغییرات در نسخه به روز شده پشتیبانی از WebVR 1.0 است که مرورگر اینترنتی استاندارد واقعیت مجازی طراحی شده به وسیله گوگل و موزیلا است. این امر امکان مشاهده طیف بیشتری از تصاویر سه بعدی و محتوای واقعیت مجازی را بر روی هدست گیر وی آر را فراهم آورده است.

نسخه به روز شده که 4.20 نام گرفته، وب گردی سه بعدی و تماشای عکس ها و ویدیوها بر روی نمایشگر مجازی را امکان پذیر ساخته، به گونه ای که کاربر تصور می نماید در یک سالن بزرگ سینما در حال مشاهده محتوا نشسته است.

این مرورگر از پخش زنده ویدئوهای 180 درجه در وب هم پشتیبانی نموده و بنابراین تجربه کاربری جدیدی را در زمان استفاده از سایت های به اشتراک گذاری ویدئو مانند یوتیوب امکان پذیر می سازد. بعلاوه از این طریق می توان تصاویر پس زمینه 360 درجه را هم برگزید. سامسونگ کنترل صوتی این مرورگر را هم ممکن نموده است. پشتیبانی مرورگر یاد شده از بلوتوث آن را با بعضی محصولات دیگر سامسونگ مانند ساعت هوشمند گیر اس 3 نیز سازگار نموده تا امکان کنترل محتوای این ساعت یا بازی های آن به وسیله هدست فراهم گردد. بعلاوه نمایشگر هدست یک صفحه کلید مجازی را برای سهولت تایپ کردن نمایش می دهد.

منبع: الی گشت

به "تکنولوژی تازه در گوشی های سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکنولوژی تازه در گوشی های سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید