تصویر شهید علی لندی روی نوشت افزار ایرانی نقش بست

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، مجمع ایران نوشت، همزمان با آغاز سال تحصیلی نو، بخشی از تولیدات خود را به طرح های متنوعی از شهید علی لندی، نوجوان فداکار خوزستانی، اختصاص داد.

تصویر شهید علی لندی روی نوشت افزار ایرانی نقش بست

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ سطح دیتا، در اطلاعیه مجمع ایران نوشت در این زمینه آمده است: روح ایثار و خودباوری و شجاعت از دیرباز در ایران اسلامی جریان و سریان داشته و هر از گاهی در دامنه تاریخ شهید لندی هایی برای توجه دوباره مردم به این چراغ پرفروز، قامت بر آسمان می سایند. علی قهرمان به ما نشان داد که هنوز شجاعت و غیرت آن هم در نوجوانان این مرز و بوم وجود دارد و این خود الگویی است دست یافتنی و مستند برای نوجوانان و دانش آموزان امروز.

از همین رو به جهت رسالت مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی در زمینه توسعه فرهنگ ایثار و همچنین الگونمایی برای دانش آموزان با طراحی ویژه و تلاش تنی چند از طراحان و تولیدکنندگان، چند نمونه طرح فاخر از این شهید بزرگوار جهت استفاده در گرافیک کالای نوشت افزار طراحی شد که شماری از محصولات نوشت افزار نیز با این طرح ها به تولید رسیده است.

امید است این حرکت هرچند کوچک در جهت قدردانی از مقام این شهید بزرگوار، گامی پایدار در جهت الگونمایی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تصویر شهید علی لندی روی نوشت افزار ایرانی نقش بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر شهید علی لندی روی نوشت افزار ایرانی نقش بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید