تسهیل اعطای ویزا منجر به توسعه گردشگری ایران و بلاروس می گردد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، ایرنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، تسهیل اعطای ویزا منجر به توسعه گردشگری ایران و بلاروس می گردد.

تسهیل اعطای ویزا منجر به توسعه گردشگری ایران و بلاروس می گردد

سید عزت الله ضرغامی سفر معاون اول رئیس جمهوری و هیات همراه را برای توسعه فعالیت های مالی بسیار با اهمیت برشمرد و گفت: هر گونه کاهش موانع و شروط برای مسافران به توسعه گردشگری میان ایران و بلاروس یاری می نماید، اعطای ویزا گروهی به تورهای مسافرتی یک گام مناسب برای تسهیل سفر و گردشگری میان ایران و بلاروس است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توضیح داد: ما برای پذیرایی از گردشگران بلاروسی و بعلاوه برگزاری تورهای آشناسازی تخصصی برای موسسات مرتبط گردشگری و بخش خصوصی بلاروس به منظور معرفی ظرفیتهای گردشگری ایران استقبال می کنیم.

وی اضافه نمود: ایجاد زمینه های لازم برای گردشگری دو کشور ایجاب می نماید که بخش دولتی و خصوصی بلاروس برای حضور در نمایشگاه های بین المللی گردشگری در ایران با جدیت بیشتری مشارکت نمایند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و توضیح داد: همکاری در زمینه تبادلات بین موزه ای، تبادل تجربیات در راستای مدیریت، حفاظت، بازسازی و احیای بناها، بافت ها و محوطه های تاریخی و امور دیگری مثل دیجیتالی سازی میراث فرهنگی و اشیای تاریخی دو کشور به منظور ترویج و برگزاری نمایشگاه های مشترک، همکاری و مشارکت در برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی و هنرهای سنتی و بزرگداشتهای فرهنگی مشترک از جمله موارد دیگری است که می تواند به توسعه گردشگری بین دو کشور منجر گردد.

منبع: همگردی

به "تسهیل اعطای ویزا منجر به توسعه گردشگری ایران و بلاروس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیل اعطای ویزا منجر به توسعه گردشگری ایران و بلاروس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید