تارا V4 LX معرفی گردید ، تغییرات و آپشن ها

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، تارا V4 LX ، با اضافه شدن دو آپشن تازه به تارا اتوماتیک V4 معرفی گردید.

تارا V4 LX معرفی گردید ، تغییرات و آپشن ها

بیت ران - رضا نوروزی: ایران خودرو در نمایشگاه تحول صنعت خودرو تارایی را برای نمایش آورده که گفته می گردد دارای دو آپشن نو است.

آپشن نو تارا V4 LX

این کلاس تارا در بخش صندلی تغییر نموده و به تنظیمات صندلی شاگرد افزوده شده است. صندلی ها در تارا V4 دو حالت دستی دو حالت برقی دارد اما در این کلاس، در شش حالت قابل تنظیم است.

تغییر دوم اما مربوط به صندلی راننده است که گودی کمر نیز در آن قابل تنظیم است. تنظیم گودی کمر در این مدل به صورت برقی انجام می گردد.

البته این آپشن در کاتالوگ ری را با نام کمر پرکن ذکر شده بود که یک اشتباه تایپی بود.

تغییرات V4 نسبت به V2

اولین و شاید واجب ترین تغییری که در تارا V4 نسبت به V2قابل مشاهده است، تغییر گرافیک چراغ های عقب است. بعلاوه جای کلیدهای شیشه بالابر از کنسول وسط به رودری ها منتقل شد.

از دیگر امکانات اضافه شدن زیر آرنجی برای سرنشین های عقب است. صندوق عقب نیز به سنسور باز شدن با حرکت پا (Kick Sensor) مجهز است.

بعلاوه گرمکن صندلی راننده و سرنشین کناری، تودوزی متفاوت برای صندلی ها، تنظیم حرکت جلو و عقب صندلی راننده به صورت برقی و دوربین دنده عقب داینامیک، آنتن کوسه ای و فرمان دی تایپ از دیگر امکانات نمونه اتوماتیک تارا در تیپ V4 خواهد بود.

این خودرو بعلاوه مجهز به چراغ آفتاب گیر راننده و چراغ محفظه داشبورد خواهد بود. تارا اتوماتیک V4 بعلاوه دارای چراغ خوشامدگویی درب های جلو (در زیر رودری ها) خواهد بود. این چراغ به محض باز شدن درب ها، روی زمین و جلوی پا راننده و سرنشین را روشن خواهد نمود.

از دیگر امکانات این خودرو می توان به آیینه الکتروکرومیک اشاره نمود. ایران خودرو بعلاوه مطرح کرد که تیپ V4 دستگیره های سقفی تاشو برای درهای عقب و دستگیره سقفی تاشو سمت جلو سمت راست خواهد داشت. این موارد در نسخه اتوماتیک تارا فعلی وجود نداشت و تیپ V4 تارا اتوماتیک قابل استفاده خواهد بود.

قیمت نیسان کیکس وارداتی نامی خودرو اعلام شد / تعیینات فنی کیکس تغییر کرد

ونوسیا STAR MHEV ؛ کراس اوور هایبرید مکث موتور با این تعیینات رونمایی شد

قیمت نیسان سیلفی وارداتی نامی خودرو چقدر است؟

قیمت نیسان ایکس تریل وارداتی نامی خودرو تعیین شد

ونوسیا D60 EV پلاس برقی با پیمایش 420 کیلومتری به وسیله مکث موتور رونمایی شد

ونوسیا وی آنلاین پلاگین-هایبرید / سیر تا پیاز کراس اوور وارداتی نو مکث موتور

منبع: بیت ران

به "تارا V4 LX معرفی گردید ، تغییرات و آپشن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارا V4 LX معرفی گردید ، تغییرات و آپشن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید