بائو: امیدوارم استیناف حکم کمیته انضباطی را تغییر دهد، در این فوتبال هیچ چیز سر جای خودش نیست

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر ابراز امیدواری کرد، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی اخیر کمیته انضباطی این فدراسیون برای ملاقات سایپا - پیکان را تغییر دهد.

بائو: امیدوارم استیناف حکم کمیته انضباطی را تغییر دهد، در این فوتبال هیچ چیز سر جای خودش نیست

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ کانتر تجهیز بیشتر بدانید.

میثم بائو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ سطح دیتا، درباره آخرین شرایط نساجی و نتایج خوب این تیم در چند بازی اخیر گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و بازیکنان از لحاظ روحی شرایط خوبی دارند. با اینکه لیگ تعطیل است، اما آنها با انگیزه زیادی تمرین می نمایند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قرار است در هفته پیش رو برای برپایی اردویی تدارکاتی راهی ترکیه شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نساجی در لیگ برتر می ماند؟، گفت: شک نکنید این اتفاق رخ خواهد داد. بازیکنان ما انگیزه بسیار خوبی دارند و کوشش می کنیم در بقیه مسابقات که همگی حکم فینال را دارند برترین نتایج را بگیریم.

بائو با اشاره به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بازی سایپا و پیکان، توضیح داد: این حکم باعث ناراحتی مردم مازندران و طرفداران نساجی شده است. تیم ما در استان دو میلیون طرفدار دارد و حکمی که اعلام کردند با اعتراض خیلی ها روبرو شده است. زمانی که ما فوتبال بازی می کردیم اصلاً اینطور نبود. در این چند سال هم خیلی اتفاقات بدتر از این اتفاق افتاده است، اما بازی را 3 بر صفر نکرده اند. متأسفانه هیچ چیز سر جای خودش نیست.

مربی تیم فوتبال نساجی افزود: تیمی مثل نساجی که خصوصی است با این اتفاقات ضربه می بیند. نباید کاری کنیم که امثال آقای حدادیان که از جیب شان هزینه می نمایند، از این فوتبال دلسرد شوند. کمیته استیناف می تواند این حکم را تغییر دهد و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی درباره رقابت نزدیک سپاهان و پرسپولیس و اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، یادآور شد: هر دو تیم خوب هستند و ویژگی های خاص خودشان را دارند. پرسپولیس ثبات خوبی در این چند سال داشته است، اما شاید به خاطر فشردگی مسابقات، حضور بازیکنانش در تیم ملی و بعضی مسائل دیگر با خستگی و اُفت بدنی روبرو گردد. کمی شانس سپاهان را بیشتر می دانم، ولی پیش بینی واقعاً غیرممکن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بائو: امیدوارم استیناف حکم کمیته انضباطی را تغییر دهد، در این فوتبال هیچ چیز سر جای خودش نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بائو: امیدوارم استیناف حکم کمیته انضباطی را تغییر دهد، در این فوتبال هیچ چیز سر جای خودش نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید