انفجار مهیب گاز خانگی در تبریز ، 8 مصدوم و 2 کشته (فیلم

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، عصر امروز یک شنبه براثر نشت گاز انفجار مهیبی در منطقۀ ولیعصرِ تبریز رخ داد. براثر این انفجار شیشۀ ساختمان های اطراف شکسته و برق این منطقه قطع شده است.

انفجار مهیب گاز خانگی در تبریز ، 8 مصدوم و 2 کشته (فیلم

عصر امروز یکشنبه بر اثر انفجار گاز خانگی در طبقه دوم یک واحد چند طبقه مسکونی در تبریز، هشت نفر مصدوم شدند و یک تن جان باختند.

وحید شادی نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در گفت وگو با وبلاگ سطح دیتا ، در تشریح این خبر، گفت: عصر امروز یکشنبه 31 اردیبهشت، گزارش انفجار در منزل مسکونی در منطقه ولیعصر فلکه رودکی تبریز به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

وی اضافه کرد: بلافاصله پس از دریافت این گزارش، چهار دستگاه آمبولانس اورژانس و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه هشت نفر مصدوم شده بودند که به وسیله کارشناسان اورژانس تحت اقدامات فوریت های پزشکی به بیمارستان انتقال یافتند.

شادی نیا گفت: حال دو مصدوم بر اساس گزارش کارشناسان اورژانس وخیم بوده و تحت احیای قلبی ریوی به بیمارستان امام رضا (ع) انتقال یافتند که یکی از آنها جان باخت.

وی اضافه کرد: امداد رسانی ادامه داشته و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

تعداد فوتی های انفجار ساختمان در تبریز به 2 نفر رسید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: تعداد فوتی های انفجار ساختمان فرهنگ شهر ولیعصر تبریز به 2 نفر افزایش یافت.

محمدباقر هنر در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: تعداد مصدومان این حادثه هشت نفر بوده که 2 دو نفر از مجروحان نیز بدحال شدند.

وی ادامه داد: بر اثر انفجار شدید یکی از واحدهای این ساختمان 6 طبقه شیشه های ساختمان های اطراف شکسته و حتی بعضی از دیوارهای واحدهای مسکونی تخریب شدند.

وی یادآور شد: هنوز دلیل حادثه معلوم نشده است به محض معین شدن اعلام می گردد.

منبع: ایسنا - فارس

منبع: عصر ایران

به "انفجار مهیب گاز خانگی در تبریز ، 8 مصدوم و 2 کشته (فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار مهیب گاز خانگی در تبریز ، 8 مصدوم و 2 کشته (فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید