اسکان جهانگرد و مسافر در بوشهر ممنوع است ، برخورد با مراکز اقامتی متخلف

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: همان طور که از قبل اعلام کردیم اسکان مسافر فقط در واحدهای اقامتی دارای مجوز امکان پذیر است که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت می کنند و به هر شکل دیگر اسکان گردشگر و مسافر در بوشهر ممنوع است.

اسکان جهانگرد و مسافر در بوشهر ممنوع است ، برخورد با مراکز اقامتی متخلف

ایسنا: محمدحسین ارسطوزاده در نشست دبیرخانه ستاد اجرایی سفر ایمن و مسئولانه استان بوشهر با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز اقامتی اضافه کرد: به همین دلیل تیم های نظارتی ما به طور مستمر این موارد را رصد می کنند و چنانچه کم کاری اجرا شده باشد با آن مرکز اقامتی برابر قانون برخورد می شود و پلمب خواهد شد.

وی ادامه داد: توصیه های مورد تاکید ما در سفرهای ایمن و مسولانه اسکان در مکان های رسمی، ممنوعیت اسکان در اماکن غیر رسمی و نصب چادر، الزام استفاده از دو ماسک در طول سفر و بازدیدها، اجرای تمامی دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بازدیدها از اماکن تاریخی، گردشگری و تفریحی بوده که باید به طور دقیق رعایت و اجرایی شود.

ارسطوزاده اضافه کرد: تا پایان تعطیلات نوروز دبیرخانه ستاد در استان بوشهر فعال است و به طور شبانه روز گزارشات مردمی را در این موضوعات رصد می کند تا بتوانیم همه با هم از شیوع موج بعدی کرونا جلوگیری کنیم.

این مسئول در پایان گفت: همه ما باید قدردان کادر درمان باشیم و کوچک ترین کمک ما به تلاش گران این حوزه، رعایت شیوه نامه ها و عدم سفرهای غیر ضرور است تا بتوانیم با عبور از این بیماری، بار دیگر در کنار هم از جاذبه های خدادادی لذت ببریم.

منبع: توریسم آنلاین

به "اسکان جهانگرد و مسافر در بوشهر ممنوع است ، برخورد با مراکز اقامتی متخلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکان جهانگرد و مسافر در بوشهر ممنوع است ، برخورد با مراکز اقامتی متخلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید