ارائه انواع درب ضد سرقت و درب ورودی ساختمان

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، درب ضد سرقت چیست؟

اصلی ترین سؤالی که در رابطه با این موضوع وجود دارد این است که چرا به این گونه درب ها ضد سرقت می گویند؟ آیا واقعاً قرار است که این درب ها جلوی هرگونه سرقتی را بگیرند؟

ارائه انواع درب ضد سرقت و درب ورودی ساختمان

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که اگر مثلاً به سراغ درب ضد سرقت ترک که یکی از برترین محصولات بازار است بروید، احتمال این که هرگونه نفوذ غیرمجازی صورت بگیرد، صفر خواهد بود.

این درب ها به شدت مقاوم هستند و این ساختار مقاوم به علت وجود یک لایه فلزی ضد دیلم درون آن هاست. به این ترتیب امکان شکستن و آسیب زدن به درب های ضد سرقت از بین می رود.

نکته بسیار مهم در خصوص این گونه درب ها، این است که انواع و اقسام زیادی دارند. اگر سری به بازار فروش درب های ضد سرقت بزنید متوجه خواهید شد که محصولات ترک، ایرانی و چینی و حتی ایتالیایی و انگلیسی فراوان است و شما می توانید با توجه به احتیاج خود یکی از آن ها را بخرید.

البته هر یک از این محصولات کیفیت خاصی دارند. مثلاً درب های ترک در بازار ایران به شدت محبوب هستند چرا که مقاومت بالایی دارند و یراق آلاتی که برای آن ها استفاده می گردد، همگی دارای کیفیت خیلی زیادی هستند.

مزایای درب ضد سرقت

حالا که به طور کلی با درب های ضد سرقت آشنا شدید بد نیست در خصوص مزایای خرید یک درب ضد سرقت نیز اندکی صحبت کنیم.

مزایای درب ضد سرقت شامل موارد زیر است:

  • یکی از اصلی ترین مزایای درب ضد سرقت، ایمنی و استحکام بسیار بالاست که از هرگونه ورود غیر مجازی جلوگیری خواهد نمود.
  • دومین مزیت درب ضد سرقت این است که عایق صوتی، حرارت و سرما خواهد بود. به این معنی که در فصول گرم و سرد سال می تواند انرژی داخل محیط را حفظ کنید و از هدر رفتن آن جلوگیری به عمل آورید.
  • درب های ضد سرقت زیبایی خاصی دارند. به خصوص اگر به سراغ بعضی از درب های ضد سرقت چوبی بروید که سنگینی و وقار خاصی را برای محیط داخل منزل پدید می آورند.
  • معمولاً از این گونه درب های ضد سرقت به عنوان درب ورودی ساختمان استفاده می گردد؛ اما در بعضی مواقع به عنوان درب لابی یا دیگر درب های ساختمانی نیز از آن ها استفاده می گردد.

برترین درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت انواع زیادی دارند و به واقع، انتخاب برترین درب ضد سرقت می تواند کار سخت و چالش برانگیزی باشد؛ اما به طور کلی دو نوع درب ضد سرقت رایج در بازار وجود دارد که بیشتر از دیگر محصولات محبوبیت دارند:

  • درب ضد سرقت فلزی
  • درب ضد سرقت چوبی

درب ضد سرقت فلزی

همان طور که از نامشان نیز معین است از جنس فلز می باشند؛ بنابراین اگر بیشتر از هر چیزی در پی استحکام و مقاومت هستید، می توانید به سراغ این گونه درب ها بروید. هم چنین درب های ضد سرقت فلزی در رنگ های مختلفی تهیه و فراوری می شوند و به همین علت، دست شما برای انتخاب یکی از آن ها کاملاً باز خواهد بود.

از دیگر مزیت های درب ضد سرقت فلزی این است که امکان رشد حشرات و موریانه در آن وجود ندارد و به همین دلیل طول عمر بالایی دارند. توجه داشته باشید که حتماً به سراغ درب های ضد سرقت فلزی ای بروید که از رنگ هایی استفاده نموده اند که ضد زنگ و ضد خوردگی می باشند. در غیر این صورت با برخورد مداوم با رطوبت ممکن است دچار خوردگی و زنگ زدگی شوند.

درب ضد سرقت چوبی

شاید محبوب ترین درب های موجود در بازار باشند. این درب ها به خاطر استفاده از چوب در ساختار خود، گرما و صمیمیت بی نظیری به محیط می دهند. هم چنین طراحی و کنده کاری های زیادی می توان روی چوب انجام داد و به این ترتیب تنوع شکل و طرح محصول را بالا برد.

این درب ها دارای طرح های مختلفی مثل درب ضد سرقت چوبی با طرح لوتوس، آبشار، شطرنجی و ...هستند که هر یک از آن ها زیبایی فوق العاده ای دارند و در جاهای زیادی می توان از آن ها استفاده کرد.

در نهایت این که برترین نوع درب ضد سرقت، بستگی زیادی به احتیاج شما دارد.

قیمت درب ضد سرقت

باید توجه داشته باشید که درب های ضد سرقت ممکن است قیمت های متفاوتی داشته باشند چرا که تنوع این درب ها بسیار بالاست؛ اما به طور کلی می توان گفت که قیمت درب ضد سرقت به موارد و فاکتورهای زیر بستگی دارد:

اول از همه باید معین گردد که متریال به کار رفته برای ساخت درب ضد سرقت چه بوده است. مثلاً طبیعی است که درب های ضد سرقت چوبی قیمت بالاتری داشته باشند.

هم چنین یراق آلاتی که در ساخت درب به کار می رود نیز بر قیمتش مؤثر هستند. مثلاً ابزار و یراق آلات برنجی ساخت کشور ترکیه کیفیت خیلی بالایی دارند و طبیعی است که استفاده از آن ها در درب می تواند آن را گران تر کند.

در نهایت ابعاد و سایز درب ضد سرقت نیز در معین قیمت مؤثر است. طبیعی است که هر چقدر سایز درب بزرگ تر باشد، احتمالاً قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

خرید درب ضد سرقت

حالا که با تمام جزئیات مربوط به درب ضد سرقت آشنا شدید، می خواهیم یکی از برترین نقاط برای خرید این محصول را به شما معرفی کنیم. سازه افزار مرجع احتیاجمندی های ساختمانی است.

به این معنی که صدها و هزاران فروشنده از سرتاسر کشور، محصولات ساختمانی خود را به صورت آگهی در این وب سایت درج می نمایند و شما به منبع بی کرانی از محصولات دسترسی خواهید داشت. محصولاتی با کیفیت ها و قیمت های بسیار متفاوت که حتماً سلیقه و احتیاج شما را نیز پوشش خواهد داد.

سازه افزار به طور تخصصی مربوط به مصالح و محصولات ساختمانی است؛ بنابراین اگر می خواهید خرید درب ضد سرقت سازه افزار را امتحان کنید، می توانید سری به دسته بندی دکوراسیون داخلی این وب سایت بزنید و با صدها آگهی در این خصوص روبرو شوید. مزیت بزرگ سازه افزار این جاست که ارتباطی بی واسطه و مستقیم میان خریدار و فروشنده برقرار نموده است. به این ترتیب شما می توانید با خیالی آسوده محصول خود را بفروشید و هم چنین کالای مورد نظرتان را بخرید.

منبع: فرارو

به "ارائه انواع درب ضد سرقت و درب ورودی ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه انواع درب ضد سرقت و درب ورودی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید