آئین استقبال از دانشجومعلمان ورودی جدید در بوشهر برگزار گشت

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، آئین استقبال از نو دانشجومعلمان پردیس بنت الهدی صدر بوشهر در سالن آمفی تئاتر این پردیس برگزار گشت.

آئین استقبال از دانشجومعلمان ورودی جدید در بوشهر برگزار گشت

به گزارش گروه استان ها وبلاگ سطح دیتا، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر عصر یکشنبه در این آئین ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این آئین گفت: شما نو دانشجومعلمان پردیس بنت الهدی صدر یک فرآیند چهار ساله ای را در این دانشگاه آغاز می کنید که بنا است در آن شالوده کار معلمی شما گذاشته شود و برای رسالت خطیر معلمی برای انجام وظیفه در 30 سال آینده که در پیش رو دارید.

اکبر مولایی گفت: امیدوارم که بنده و همکاران در این دانشگاه بتوانیم به نحو احسن به تناسب زمانی که در خدمت شما هستیم، زمینه را برای شما فراهم کنیم و شما نیز با عزم جدی برای کسب دانش، نگرش و مهارت معلمی تلاش کنید.

مولایی شرح داد: تا شما نخواهید و عزم تان در این عرصه جدی نباشد هیچ اتفاقی نمی افتد و لذا اراده ها باید قوی و محکم باشد.

وی اضافه نمود: پالس های منفی که از محیط های مختلف می گیرید نباید در انگیزه معلمی شما خللی ایجاد کند و بنابراین از همه لحظات تربیت معلم تان استفاده ببرید تا برای کار معلمی آماده شوید.

سرپرست پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در این آئین گفت: ورود شما نو دانشجومعلمان را به عرصه تعلیم و تربیت و علم آموزی برای نیل به این عرصه و هدف غایی یعنی معلمی تبریک می گویم.

زهرا محمدی گفت: امیدوارم که روزها و لحظات خوب و خوشی را در طول سال تحصیلی در کنار همدیگر داشته باشیم و برای همه شما در شغل شریف معلمی آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در این آئین گفت: امیداریم برای شایستگانی مثل شما آن چیزی که در چارچوب برنامه های آموزش و پرورش و اهداف دانشگاه است، خداوند توفیق دهد که برای شما فراهم کنیم.

عبدالرسول فدایی دولت در ادامه با تشریح ساختار دانشگاه فرهنگیان کشور و ساختار استانی دانشگاه و پردیس بنت الهدی صدر بوشهر و شوراها و انجمن های آن گفت: از دانشجویان به ازای خدماتی که دانشگاه به آنها ارائه می دهد، انتظاراتی وجود دارد که این انتظارات همان تکلیف دانشجویان است.

فدایی دولت بیان داشت: دانشجویان باید مطالبات و نیازمندی های خود را به دو شکل پیگیری کنند و نخستین روش آن پیگیری از طریق روند سلسله مراتب اداری دانشگاه که در وهله نخست سرپرست خوابگاه و ... قرار دارند و دومین روش نیز پیگیری مسائل از طریق شورای صنفی منتخب دانشجویان پردیس است.

وی شرح داد: انتظاری که ما از دانشجویان داریم این است که درخواست ها و مطالبات تان در شکل منطقی و قانونی خودش طرح و پیگیری شود.

فدایی دولت متذکر شد: راه های غیر عرفی را برای بیان مطالبات تان انتخاب نکنید؛ چرا که ما معلم هستیم و ویژگی اول ما باید قانون مداری باشد و ما این قول را به شما می دهیم که با حساسیت مسائل شما را دنبال کنیم.تلاش کنیم هم در روش معلمی، هم در منش معلمی، هم در کنش معلمی و هم در بینش معلمی و سایر حوزه ها خودمان را معلم بار آوریم.

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: امیدوارم که بتوانید معلمان خوبی باشید که در آینده همه شایستگی های معلمی را دارا بوده و همه ما این توفیق را داشته باشیم که به جامعه خود خدمت کنیم.

نو دانشجومعلمان پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با همراهی مسئولان و اساتید دانشگاه سوگند نامه دانشجویی یاد کردند و اجرای برنامه مختلفی فرهنگی از جمله اجرای آئین سنتی سنج و دمام به مناسبت ماه صفر، پخش کلیپو نیز نمایشگاه دست سازه های دانشجومعلمان از جمله برنامه های جنبی این آئین بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آئین استقبال از دانشجومعلمان ورودی جدید در بوشهر برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آئین استقبال از دانشجومعلمان ورودی جدید در بوشهر برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید