پیغام مهم حضور آنیل پک در ایران پلاست شانزدهم

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، همزمان با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، مطرح ترین برندها و شرکت های کشور به ارائه توانمندی های داخلی در این حوزه می پردازند و برطرف احتیاج ایران به واردات لیبل IML یکی از اصلی ترین پیغام های این رویداد نمایشگاهی خواهد بود.

پیغام مهم حضور آنیل پک در ایران پلاست شانزدهم

شرکت آنیل پک، فراوریکننده لیبل های IML با سابقه 20 ساله در حوزه صنعت چاپ و رسانه، در سال 94، وارد صنعت بسته بندی و چاپ لیبل شد و اکنون به برندی قدرتمند در فراوری لیبل های دورن قالبی ( IML) تبدیل شده و جایگاه خود را در صدر لیست فعالان این حوزه در سطح کشور تثبیت نموده است.

این شرکت با چاپ روزانه میلیون ها لیبل درون قالبی، چرخه فراوری ظروف (IML) و رشد تجاری آن را در ایران دگرگون نموده است. آنیل پک شعار همیشه نوآور، همیشه بهتر و همیشه متخصص را برای خود انتخاب نموده و هم سویی با استانداردهای جهانی، نوآوری، پایداری و تمرکز بر تخصص و دانش، همیشه محرک های اصلی این مجموعه در دستیابی به کیفیت بالا، استانداردهای امنیتی و زیست محیطی بوده اند.

مدیرعامل شرکت آنیل پک، فراوریکننده لیبل های IML حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست را یک فرصت بی نظیر برای معرفی محصولات و خدمات رهبران بازار دانست و گفت: آنیل پک به عنوان شرکتی که درصد قابل توجهی از احتیاج بازار را در حوزه IML تامین می نماید، حضور قدرتمند و بسیار فعالی در نمایشگاه ایران پلاست خواهد داشت.

سیدرضا حسینی با اشاره به اینکه شرکت آنیل پک به عنوان یکی از فعال ترین شرکت های فراوریکننده لیبل های IML در نمایشگاه ایران پلاست حضور خواهد داشت، اضافه کرد: برای نخستین بار است که آنیل پک در نمایشگاه ایران پلاست حضور می یابد اما کوشش می نماید با معرفی مطلوب فعالیت ها و دستاوردهای خود، شرایطی را فراهم آورد که حلقه واسط زنجیره تامین این حوزه از بخش پتروشیمی گرفته تا بخش تزریق پلاستیک در نمایشگاه ایران پلاست باشد.

وی با بیان اینکه فراوریکنندگان ظروف پلاستیکی، فعالان حوزه تزریق پلاستیک و فراوریکنندگان ربات های تزریق از جمله مخاطبان اصلی آنیل پک به شمار می روند، گفت: از آنجایی که آنیل پک نقشی کلیدی در حوزه زنجیره تامین چاپ و لیبل در حوزه پلاستیک ایفا می نماید، حضور در این نمایشگاه سبب خواهد شد تا با فعالان قدرتمند این حوزه تعامل ایجاد کند و به رشد و تعالی این صنعت یاری کند.

مدیرعامل شرکت آنیل پک با اشاره به اینکه فعالیت تخصصی این شرکت در صنایع شیمیایی، غذایی، دخانیات، آرایشی و بهداشتی و رنگ و رزین کاربردهای وسیعی دارد، توضیح داد: آنیل پک در نمایشگاه ایران پلاست در پی آن است که طی مذاکره با شرکت های مختلف، ایران را به عنوان یکی از فراوریکنندگان مطرح لیبل به هیئت ها و فعالان مالی معرفی کند؛ بعلاوه در پی آن هستیم که به عنوان رهبر بازار IML برند خود را در این بازار تثبیت کنیم و مسیرهای جدیدی برای توسعه بازار محصولات خود بیابیم.

وی تاکید نمود: آنیل پک توانایی آن را دارد که بتواند احتیاج ایران به واردات لیبل را قطع کند و فراوری داخلی را جایگزین آن سازد؛ چرا که با استفاده از مواد اولیه بسیار مطلوب اقدام به فراوری لیبل های IML می نماید و کیفیت آن نیز به مقدار ای است که صادرات را در اولویت برنامه های خود جای داده است.

حسینی تاکید نمود: با حضور شرکت آنیل پک در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، رخدادهای تازه ای در حوزه چاپ IML رقم خواهد خورد؛ رونمایی از نخستین نشریه تخصصی صنعت IML در ایران با عنوان تجارت برتر و رونمایی از نخستین مدرسه لیبل ایران از جمله فعالیت هایی خواهد بود که با حضور آنیل پک در ایران پلاست صورت می گیرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیغام مهم حضور آنیل پک در ایران پلاست شانزدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام مهم حضور آنیل پک در ایران پلاست شانزدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید