8 مرحله مهم پاکسازی پوست در خانه

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، با پاکسازی پوست در خانه هیچوقت پیر نمی شوید! پوست تمیز برای بسیاری از افراد یک هدف است و زمانی که پوست شما پر از جوش، آکنه و کثیفی ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، آلودگی و سایر عوامل های ناشی از سبک زندگی ناسالم است، رسیدن به آن غیرممکن است. به گفته کارشناسان ما، تمیز کردن منظم پوست می تواند مسائل پوستی شما را در سطوح پایین نگه دارد. زمان آن فرا رسیده است که روال زیبایی خود را ارتقا دهید و از مزایای پاکیزگی برای حفظ پوست سالم لذت ببرید. در این مقاله برای شما 8 مرجله پاکسازی پوست در خانه را مورد بررسی قرار داده ایم این مقاله را از دست ندهید.

8 مرحله مهم پاکسازی پوست در خانه

مزایای پاکسازی پوست در خانه

پاکسازی پوست در خانه مزایای بی شماری دارد. برخی از این مزایا عبارت اند از:

  1. به تمیز نگه داشتن پوست شما و مراقبت از آن در برابر باکتری های مضر و همچنین آلودگی، کثیفی و چربی اضافی کمک کند و که در نتیجه ظاهری تازه به صورت شما می بخشد. مواد ساده ای مانند گلیسیرین به از بین بردن چربی اضافی پوست شما کمک می کند.
  2. جوانسازی پوست با تمیز کردن مناسب بهبود می یابد که می تواند جوش های سرسیاهی را که پوست شما را مسدود می کنند از بین ببرد. پاکسازی منافذ پوست در خانه باعث بهبود سلول های ترمیم بافت می شود و به کند کردن روند پیری پوست کمک می کند.
  3. پوست را آبرسانی می کند. پوست شما را مرطوب می کند و از خشکی پوست در زمستان، جوش های تابستانی جلوگیری می کند و پوست شما را مرطوب و نرم نگه می دارد.
  4. با از بین بردن سلول های مرده با پاک سازی، به جلوگیری از آکنه و لکه ها کمک کنید تا پوستی درخشان و عاری از جوش، آکنه و سایر مسائل را آشکار کنید.
  5. برنزه شدن را کاهش می دهد - گنجاندن گوجه فرنگی در ترکیبات شما برای تمیز کردن، ظاهر برنزه و پوست ظاهر رنگدانه را کاهش می دهد.

8 مرحله پاکسازی پوست

بیرون رفتن در زمان حال به خطر می افزایداما اگر شاغل هستید یا بیشتر زمان خود را در فضای آزاد می گذرانید باید پاکسازی پوست در خانه را بسیار جدی بگیرید. پاکسازی پوست چه در خانه انجام شود چه از طریق متخصصین زیبایی باعث زیبایی و تراوت پوست شما می شود. ممکن است نتوانید برای فیشیال پوست به آرایشگاه مراجعه کنید اما لازم نیست نگران باشید زیرا ما در این بخش 8 مرحله برای داشتن پوستی سالم و زیبا را برای شما مورد بررسی قرار داده ایم. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

https://mayaskincare.ir/skin-cleaning

  1. صورت خود را با پاک کننده معمولی مخصوص بهصورت خود بشویید و سپس با آب ولرم بشویید. به محض سرانجام شستن، تونر بزنید.
  2. مقداری پاک کننده را بر روی یک تکه پنبه قدیمی بریزید و صورت خود را با استفاده از آن تمیز کنید تا منافذ پوست پاک شود.
  3. در این مرحله از پاکسازی پوست در خانه کمی مایع را در بخارپز یا ظرف بجوشانید در حالی که پوست خود را در معرض بخار قرار دهید تا زمانی که پوست شما بتواند آن را تحمل کند. بخار منافذ را باز می کند و کثیفی را از بین می برد.
  4. از یک تکه یخ برای مالیدن روی صورت خود استفاده کنید و به آرامی با حرکات دایره ای آن را ماساژ دهید. این به تسکین پوست پس از بخار درمانی شدید کمک می کند.
  5. در این مرحله از پاکسازی پوست در خانه لازم است تا به مدت 5 تا 10 دقیقه به اسکراب صورت خود با اسکراب مورد علاقه خود ادامه دهید.
  6. هنگامی که اسکراب شروع به خشک شدن کرد، عسل را روی صورت خود بمالید و بگذارید بین 5 تا 8 دقیقه روی صورت شما بماند. عسل به جلوگیری از جوش کمک می کند و به پوستی درخشان می بخشد.
  7. ماسک صورت را که دوست دارید قرار دهید. دو برش خیار را روی چشمان خود قرار دهید و بگذارید استراحت کنند تا حدود 15 یا 20 دقیقه آرام شوید. پس از خشک شدن ماسک صورت، صورت خود را با آب ولرم بشویید.
  8. در مرحله آخر از پاکسازی پوست در خانه صورت خود را با استفاده از یک حوله نرم خشک کنید و از یک برنزه کننده استفاده کنید. از روغنی استفاده کنید که پوست شما را مرطوب کند.

این مراحل به شما کمک می کند تنها در 20 دقیقه پوستی نرم و درخشان داشته باشید که عاری از آلودگی باشد.

روش دیگر (کاملا طبیعی)

آیا می دانستید که آشپزخانه شما حاوی تمام مواد ضروری برای ساختن یک پاک کننده صورت خانگی ایده آل است؟

آنچه شما نیاز دارید: گوجه فرنگی لیمو، عسل. بله، این تمام چیزی است که نیاز دارید!

روش پاکسازی پوست در خانه با استفاده از مواد موجود در منزل:

  1. گوجه فرنگی ها را له کنید تا امولسیونی با غلظت غلیظ در بیاید.
  2. دو قاشق چایخوری آب لیمو را در ظرف بریزید.
  3. آنها را خوب مخلوط کرده و به مدت تقریبی 10 تا 15 دقیقه در یخچال نگهداری کنید.
  4. سپس عسل را به مخلوط اضافه کنید.
  5. زمان نمایش! این ترکیب را فقط با دستان خود یا با استفاده از یک برس تمیز روی صورت خود بمالید.
  6. بگذارید حدود 20 دقیقه بماند، سپس با آب معمولی بشویید.

هشدارها!

  1. مراقب استفاده از هر چیزی در ناحیه چشم و زیر چشم باشید.
  2. با دست های خود به آرامی صورتتان را ماساژ دهید و توجه داشته باشید تا خیلی محکم به پوست خود فشار نیاورید.
  3. در پاکسازی پوست در خانه حتما از یک حوله تمیز و خشک برای خشک کردن استفاده کنید.
  4. در تمیز کردن هر روز زیاده روی نکنید. توصیه می شود هر هفته به طور منظم شستشو دهید.
  5. اگر بچه در خانه دارید، مطمئن شوید که کیت های تمیز کردن خود را دور از دسترس قرار دهید.
  6. برای پاکسازی پوست در خانه استفاده از محصولات حاوی مواد شیمیایی را منع کنید؛ زیرا ممکن است اثرات منفی بر روی پوست شما داشته باشند.

پاکسازی صورت و فیشیالیکسان هستند؟

بسکمک از افراد برای انتخاب بین پاکسازی صورت یا فیشیال پوست مشکل دارند. در حقیقت، اکثریت مردم فکر می کنند که یکسان هستند اما با هم متفاوت هستند! در حالی که هر دو شامل مراحل منظمی مانند تمیز کردن اسکراب، استخراج جوش سر سیاه و سرسفید و در پی آن ماساژ صورت هستند، دومی با مراحلی مانند ماساژ کمی خاص تر است. علاوه بر این، تمیز کردن صورت را می توان هر دو هفته یکبار انجام داد، با این حال، انجام هر 4 تا 6 هفته یکبار توصیه می شود.

بیشتر بدانید: فیشیال پوست چیست؟

برای پوستت ارزش قائل باش!

آیا خیلی حوصله ندارید که برای نظافت منظم خود به سالن بروید؟ شما می توانید پاکسازی پوست را در خانه خود انجام دهید؛ زیرا اکنون می دانید چه کاری می توانید انجام دهید و چگونه آن را انجام دهید. صورت شما ناحیه کانونی اصلی بدن شماست و سزاوار آن است که با دقت با آن رفتار شود و برای این کار نیازی به یک متخصص ندارد، زمانی که شما می توانید در آن حرفه ای شوید.

منبع: فوت و فن

به "8 مرحله مهم پاکسازی پوست در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 مرحله مهم پاکسازی پوست در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید