10 تب سنج خانگی محبوب در خبرنگاران (آذر 1401)

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، با وجود انواع مختلفی از تب سنج های مختلف در بازار ابزارهای سلامتی، ممکن است تشخیص و خرید کالایی مناسب با توجه به رده سنی افراد خانواده شما کمی چالش برانگیز باشد. به همین علت هم در این مقاله از راهنماهای خرید خبرنگاران به سراغ یکسری تب سنج های محبوب در بازار می رویم. به طور کلی به منظور خرید تب سنج باید فاکتورهای مهمی همانند دقت میزان گیری، لوازم جانبی، تکرارپذیری و ویژگی های آن را به دقت آنالیز کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید. به همین دلیل برای راحتی بیشتر در انتخاب 10 تب سنج خانگی محبوب را به شما معرفی می کنیم.

10 تب سنج خانگی محبوب در خبرنگاران (آذر 1401)

پس ما را انتهای مطلب همراهی کنید.

1. تب سنج دیجیتال امرن مدل Flex smart

اگر در پی تب سنجی برای مصارف دهانی و زیربغل هستید، تب سنج دیجیتال امرن مدل Flex smart می تواند محصولی مناسب برای شما باشد. این مدل تب سنج علاوه بر قیمت بسیار خوبی که دارد، دارای ویژگی های کارایی همانند حافظه ذخیره نتایج، دارای نمایشگر دیجیتال، دقت میزان گیری 0.1 در سنجش دمای بدن و با وزن 70 گرم است. این مدل تب سنج از تاخیر زمانی کمی در تشخیص نتیجه برخوردار است و تنها با قیمت 268,000 تومان به بازار عرضه شده است.

2. تب سنج دیجیتال بیورر مدل FT100

یکی از گزینه های لیزری و ساخت آلمان تب سنج دیجیتال بیورر مدل FT100 است که قابلیت سنجش دمای بدن، دمای محیط و دمای سطح را دارد. این مدل تب سنج از فاصله 4 الی 6 سانتی متری قابل کار است و در کنار این ویژگی دارای قابلیت های جالب توجه ای همانند خاموشی اتوماتیک، صفحه نمایش بزرگ با لایت آبی، دقت سنجش 0.2 و حافظه ای با قابلیت ثبت 60 نتیجه است.

هشدار دمای غیر مجاز نیز از قابلیت های دیگر این کالای سلامتی است که در صورت میزان گیری دمای بیش از حد بدن، این مورد را به صورت هشدار اعلام می نماید. قیمت این مدل تب سنج غیر تماسی هم اکنون در سایت وبلاگ سطح دیتا 1,750,000 تومان است.

3. تب سنج دیجیتال هابدیک مدل HFS-800

تب سنج دیجیتال هابدیک مدل HFS-800 محصولی جمع وجور و دقیق است که ساخت کشور کره جنوبی است. این کالا با طراحی خاصی که دارد و سنسور مادون قرمز پیشرفته می تواند در کمتر از 1 ثانیه با دقت بسیار بالا دما را بسنجد. سنجش دیجیتال، قابلیت خاموشی اتوماتیک، دقت میزان گیری 0.2 و وزن 200 گرمی از جمله مشخصات تب سنج دیجیتال هابدیک مدل HFS-800 است.

گفتنی است که قابلیت اتصال به گوشی موبایل به وسیله بلوتوث از دیگر ویژگی های مجذوب کننده این کالا است. شما می توانید این محصول را به قیمت 1,250,000 تومان از سایت وبلاگ سطح دیتا بخرید.

4. تب سنج دیجیتال زیکلاس مد مدل BL-T900-B

یکی دیگر از مدل های محبوب و پرفروش در سایت وبلاگ سطح دیتا تب سنج دیجیتال زیکلاس مد مدل BL-T900-B است. این کالا دارای ویژگی هایی همانند قابلیت میزان گیری دما در 32 ثانیه، سیستم هشدار، صفحه نمایش دیجیتالی و سری انعطاف پذیر است.

گفتنی است که قابلیت خاموشی اتوماتیک در این تب سنج هم وجود دارد تا بدین وسیله شاهد استفاده بهینه تری از باتری آن باشیم. تب سنج دیجیتال زیکلاس مد مدل BL-T900-B به مبلغ 125,000 تومان در سایت موجود است.

5. دماسنج دیجیتال بی ول مدل WF-5000

قابلیت میزان گیری دمای بدن، هوا، آب و دمای سطح اشیا همراه با گواهی IP22 از ویژگی های دماسنج دیجیتال بی ول مدل WF-5000 است. این مدل تب سنج قابلیت ذخیره سازی 10 نتیجه در حافظه خود را دارد و می تواند دقت سنجشی تا 0.2 درجه سانتی گراد را به کاربران ارائه دهد.

این دستگاه با استفاده از باتری کار می نماید و مصرف انرژی آن به شکل شگفت انگیزی کم است. شما می توانید همین حالا این دماسنج را به قیمت 1,540,000 تومان از سایت وبلاگ سطح دیتا بخرید.

6. تب سنج هابدیک مدل HFS-1000

تب سنج هابدیک مدل HFS-1000 را می توان یک محصول مادون قرمز در نظر گرفت که قادر است محدوده دمای بین 0 تا 100 درجه سانتی گراد را با دقت 0.2 درجه میزان گیری کند. کاربری آسان، ساختار ساده و سبک، نمایشگر واضح، سنجش به وسیله پیشانی و بدون تماس و قابلیت خاموشی اتوماتیک از دیگر مشخصات این محصول پرفروش در وبلاگ سطح دیتا است.

بعلاوه این محصول قادر است با استفاده از سه رنگ سبز، زرد و قرمز در خصوص دمای سنجیده شده، به کاربر اطلاعات دهد. این تب سنج با قیمت 1,688,000 تومان به بازار عرضه شده است.

7. تب سنج دیجیتال بی ول مدل WF-4000

تب سنج دیجیتال بی ول مدل WF-4000 دارای مشخصاتی همانند دقت میزان گیری 0.1 درجه سانتی گراد، قابلیت سنجش دمای آب، هوا و سطح اجسام، قابلیت میزان گیری به وسیله تب سنج 32 تا 42 درجه سانتی گراد، خاموشی اتوماتیک، کم مصرف، قابلیت سنجش 32 نتیجه در حافظه، طراحی ارگونومیک و دارای نور پس زمینه است. در حالت کلی این مدل تب سنج برای همه رده های سنی از جمله نوزادان کاربردی است و با قیمت 1,318,000 تومان به بازار عرضه شده است.

8. دماسنج دیجیتال بی ول مدل WT-03

دماسنج دیجیتال بی ول مدل WT-03 محصولی با طول عمر باتری 1 سال است می تواند آخرین نتیجه دمای میزان گیری شده را ثبت کند. دقت میزان گیری این محصول 0.1 سانتی گراد است و وزن آن بسیار کم و در حدود 10 گرم است. وجود قابلیت هایی همانند خاموشی اتوماتیک، نشانگر تعویض باتری و سری انعطاف پذیر از دیگر امکانات این محصول است که تنها با قیمت 129,000 تومان موجود است.

9. تب سنج دیجیتال رزمکس مدل TG100

به طور کلی قابلیت میزان گیری دمای بدن در 60 ثانیه، هشدار باتری رو به اتمام، عیب یابی اتوماتیک به وسیله خود دستگاه از ویژگی های این مدل تب سنج دیجیتال است که با توجه به قیمتی که دارد یکی از گزینه های بادوام و باکیفیت به شمار می رود. البته باید بدانید که این مدل در بین سایر محصولات معرفی شده در این مقاله از جمله موارد بدون حافظه است.

تب سنج دیجیتال رزمکس مدل TG100 یکی از مدل های سبک، خوانا و خوش دست است که از آن می توانید برای برطرف نیازهای سلامتی اعضای خانواده بهره ببرید. قیمت این تب سنج در بازار و سایت وبلاگ سطح دیتا 172,000 تومان است.

10. تب سنج دیجیتال امسیگ مدل CF02

آخرین گزینه پرفروش در این فهرست تب سنج دیجیتال امسیگ مدل CF02 است که با ویژگی هایی همانند لیزر مادون قرمز، دقت میزان گیری 32 الی 43 سانتی گراد، خاموشی اتوماتیک، سبکی و خوانایی نمایشگر همراه شده است. به طور کلی قیمت این مدل تب سنج در سایت وبلاگ سطح دیتا 192,000 تومان است.

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 تب سنج خانگی محبوب در خبرنگاران (آذر 1401)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تب سنج خانگی محبوب در خبرنگاران (آذر 1401)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید