کویلیتایا: شاهین توانایی بقا در لیگ برتر را دارد، تلاش می کنم چیزهای جدیدی در دوران فوتبالم پیدا کنم

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، ماکسیم کویلیتایا، دروازه بان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر معتقد است که این تیم می تواند در مسابقات لیگ برتر فوتبال باقی بماند.

کویلیتایا: شاهین توانایی بقا در لیگ برتر را دارد، تلاش می کنم چیزهای جدیدی در دوران فوتبالم پیدا کنم

ماکسیم کویلیتایا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ سطح دیتا، درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل فولاد خوزستان گفت: فولاد تیم بسیار خوبی بود و می دانستیم بازی سختی در پیش داریم، اما می توانستیم از این بازی یک امتیاز بگیریم. تیم ما همیشه برای پیروزی می جنگد و ما به همه تیم ها احترام می گذاریم. شکست ما به نحوه آمادگی و تمرکز تیم برمی گردد.

وی درباره دیدارهای سخت شاهین شهرداری بوشهر در هفته های آینده و دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در دو هفته متوالی شرح داد: در این بازی ها تلاش می کنیم حداکثر امتیازات را به دست بیاوریم، چون هر امتیاز برای بقا در لیگ برتر، اهمیت زیادی دارد. با کمک خدا، حتماً در لیگ برتر می مانیم.

دروازه بان شاهین شهرداری بوشهر در مورد شانس بقای این تیم در لیگ برتر فوتبال به وبلاگ سطح دیتا گفت: ما این قدرت و توانایی را داریم که در لیگ برتر بمانیم و هنوز این شانس را داریم. ما تا لحظه آخر برای بقا در لیگ برتر می جنگیم.

کویلیتایا درباره عملکرد بسیار خوب خود در هفته های گذشته و اینکه آیا از باشگاهی پیشنهاد داشته است یا خیر، گفت: تلاش می کنم همیشه باثبات باشم و چیزهای جدیدی در دوران فوتبالم پیدا کنم. اگر پیشنهاد جدیدی به دستم برسد، آماده ام تا مذاکره کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کویلیتایا: شاهین توانایی بقا در لیگ برتر را دارد، تلاش می کنم چیزهای جدیدی در دوران فوتبالم پیدا کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کویلیتایا: شاهین توانایی بقا در لیگ برتر را دارد، تلاش می کنم چیزهای جدیدی در دوران فوتبالم پیدا کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید