پرسپولیس اسیر حواشی مهدی ترابی

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، مرحله یک شانزدهم رقابت های جام حذفی از امروز با حضور تیم های لیگ فزونی استارت می خورد تا دومین لیگ مهیج کشور هم حال و هوای متفاوتی به خود بگیرد. اگرچه این بازی ها هم درست مثل بازی های لیگ برتر در پی اتفاقات اخیر در ایران بدون حضور تماشاگران برگزار می گردد، ولی از آنجا که قرار است تیم های لیگ فزونی هم کارشان را در این جام آغاز نمایند، به نظر می رسد رفته رفته این بازی ها جان تازه تری به خود بگیرند.

پرسپولیس اسیر حواشی مهدی ترابی

در بین تیم های مدعی، امروز قرار است پرسپولیس، گل گهر و فولاد به مصاف رقبا بروند که بدیهی است با توجه به تعداد طرفداران، نگاه ها به بازی پرسپولیس بیش از بقیه باشد. شاگردان یحیی گل محمدی در ملاقات امروز باید برابر ون پارس اصفهان، رقیبی کم نام و نشان به میدان بروند.

این برای سومین فصل متوالی است که پرسپولیس باید کار خود در جام حذفی را برابر حریفی از لیگ آزادگان شروع نمایند. آن ها فصل گذشته در خانه ویستاتوربین قرار گرفتند و حریف لیگ یکی خود را با چهار گل شکست دادند و پیش تر هم توانسته بودند در کرمان، مس نوین را با سه گل شکست بدهند و حالا باید امروز ساعت 15 در استادیوم آزادی برابر ون پارس اصفهان به میدان بروند. ون پارس در لیگ دسته اول فوتبال ایران حضور دارد و در نیم فصل نخست این رقابت ها در 16 بازی، 20 امتیاز کسب نموده و در رتبه دهم جدول قرار گرفته و هشت بازی اخیر خود را نباخته است.

آن ها امیدوارند بتوانند خاطره شش سال قبل قشقایی شیراز را زنده نمایند و در مرحله یک شانزدهم نهایی پرسپولیس را از گردونه رقابت های جام حذفی کنار بزنند و سرخ پوشان مرکز امیدوارند برای سومین فصل متوالی بتوانند کار خود را در جام حذفی با فزونی مقابل حریفی از لیگ آزادگان شروع نمایند.

با این حال و با توجه به ناشناخته بودن رقیب، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، روز گذشته در کنفرانس خبری از این گفت که قصد ندارد رقیب را دست کم بگیرد. او گفت: ابتدا باید بگویم دوست داشتم تماشاگران باشند. همه جای جهان بازی ها با طرفدار برگزار می شوند، اما در لیگ ما هنوز اتفاقی نیفتاده است. امیدوارم مسئولان کاری نمایند؛ چون فوتبال برای طرفداران است و این به تیم ما یاری می نماید. با یک تیم قابل احترام، اما ناشناخته بازی داریم. آن ها در هشت بازی آخر، پنج پیروزی و سه مساوی داشتند. حریف با آمدن مربی جدیدش متحول شده و پیشرفت داشته است. جام حذفی جام شگفتی هاست و باید باهوش و زرنگ فوتبال بازی کنیم. تمرکز کافی برای بازی داریم و امیدواریم بتوانیم با یک بازی رو به جلو از این مرحله عبور کنیم. با تمام قوا بازی می کنیم. جام حذفی مهم است و می توانیم با پشت سر گذاشتن چند بازی یک جام بگیریم. بازیکنان ما همه انگیزه دارند و باکیفیت هستند و سعی می کنیم از همه نفرات مان استفاده کنیم. امیدواری زیادی داریم به فینال برسیم و جام را ببریم. ما یکی از مدعیان قهرمانی هستیم. جام حذفی جای جبران ندارد و نمی توانیم بعد از یک بازی جبران کنیم. باید تمرکز بالایی داشته باشیم و اشتباهات کمتری کنیم. امیدواریم با این تفکر جلو برویم و جام حذفی را برنده شویم.

نکته درخورتوجهی که چند روزی می گردد تمرکز باشگاه پرسپولیس را به هم ریخته، داستان کارت قرمزی است که مهدی ترابی چند روز پیش در ملاقات برابر نساجی گرفت. او با احمد موسوی بازیکن تیم رقیب بگومگو داشت و سپس از داور مسابقه به علت آنچه توهین نامیده شده، کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

با این حال، یکی، دو خبرگزاری از جمله ایرانا، وابسته به دولت، درگیری مهدی ترابی را به مسائلی دیگر نسبت داد و از این گفت که بازیکن رقیب به اعتقادات مهدی ترابی توهین نموده؛ موضوعی که در چند روز اخیر با حرف و حدیث های بی شماری همراه شده است. البته خود مهدی ترابی بعد از بازی ترجیح داد از کنار این موضوع رد گردد و به اینکه یک اتفاق فوتبالی بود، بسنده کرد.

احمد موسوی هم ادعا ها درباره اتفاق مذکور را رد نموده و گفته که شایعه است. در کنار این موضوع هر دو بازیکن هم بابت رفتار نسنجیده ای که داشته اند، عذرخواهی کردند؛ ولی این مورد به یکی از مباحث کنفرانس خبری یحیی گل محمدی هم کشیده شد. او روز گذشته درباره مطالبی که راجع به اخراج مهدی ترابی مطرح شده است، گفت: بحث ترابی فوتبالی بود و حساسیت بی جهتی نسبت به این موضوع به وجود آمد. کمیته انضباطی تصمیم عجولانه ای داشت. داور آن ها را جریمه کرد. جریمه کارت ها اعمال می گردد، اما اینکه بخواهیم بعد از بازی ماجرا را بزرگ کنیم، نادرست بود. این دو بازیکن بعد از بازی از هم عذرخواهی کردند. مسائل بزرگ تری همواره اتفاق می افتد و همه گذشت می نمایند. نباید قضیه را فرافوتبالی نمایند؛ چون اتفاق خاصی نیفتاد.

منبع: فرارو

به "پرسپولیس اسیر حواشی مهدی ترابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس اسیر حواشی مهدی ترابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید