کلکسیونی شامل 23هزار آیتم از یک شخصیت محبوب کارتونی!

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، صاحب این مجموعه زنی امریکایی است که از سال 2008 رکورد بزرگترین کلکسیون یادگاری های وینی پو را در اختیار دارد. مجموعه او اکنون بالغ بر 23.632 آیتم مختلف را شامل می گردد.

کلکسیونی شامل 23هزار آیتم از یک شخصیت محبوب کارتونی!

به گزارش خبرآنلاین، دب هافمن، ساکن ویسکانسین (از ایالات امریکا)، اولین بار در سال 2008 این رکورد را به دست آورد. او در آن موقع 2.891 قطعه مربوط به شخصیت داستانی وینی پو را جمع آوری نموده بود.

وینی پو یا وینی-دِ-پو (Winnie-the-Pooh)، نام یک شخصیت داستانی است که به وسیله آلن الکساندر میلن، نویسنده انگلیسی داستان های کودک، خلق شده است. پو یک خرس زرد رنگِ مهربان و بازیگوش است و به همراه دیگر شخصیت های داستان که دوستان او هستند، اتفاقات جالبی را رقم می زند.

رکورد هافمن اکنون به وسیله رکورد های جهانی گینس به روزرسانی شده و این سازمان تأیید نموده است که او اکنون 23.632 آیتم مختلف از این مجموعه داستانی را دارد. کلکسیون هافمن طیف گسترده ای از لوازم پو را شامل می گردد از جمله: حیوانات عروسکی، لباس ها، جواهرات، ساعت ها، نقاشی ها، اسباب بازی ها و موارد دیگر.

هافمن پس از ثبت رکورد های جهانی گینس، اقلام زیادی را نیز به عنوان هدیه و در راستای تکمیل این مجموعه از افراد غریبه دریافت می کرد.

این کلکسیونر میخواهد تا آخر عمر به گردآوری این مجموعه ادامه دهد. او حتی برای روز های پس از مرگش، در مورد سرنوشت این مجموعه برنامه ریزی نموده است و تصمیم دارد کل مجموعه را به موزه ای در کانادا، جایی که داستان وینی پو برای اولین بار شروع شد، اهدا کند.

علاقه هافمن به پو، نه تنها برای او شادی منحصر به فردی را به ارمغان آورده، بلکه میراثی ماندگار نیز برای سال های آینده از او به جا می گذارد.

منبع: فرارو

به "کلکسیونی شامل 23هزار آیتم از یک شخصیت محبوب کارتونی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلکسیونی شامل 23هزار آیتم از یک شخصیت محبوب کارتونی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید