فروش رقیب چینی تویوتا لندکروزر شروع شد، عکس

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، در روز 20 سپتامبر، GAC اعلام نمود که پیش فروش شاسی بلند ES9 خود با نام تجاری ترامپچی را از اول اکتبر با برچسب قیمتی کمتر از 300,000 یوان (41,100 دلار) شروع خواهد نمود. ES9 بعد از E9 MPV، دومین خودروی سری E ترامپچی است. بعلاوه انتظار می رود تا اواخر امسال به طور رسمی عرضه گردد.

فروش رقیب چینی تویوتا لندکروزر شروع شد، عکس

امیرمسعود عابدین: Trumpchi ES9 در پنج رنگ بیرونی شامل مشکی، سفید، سبز، خاکستری و نقره ای و بعلاوه در دو سبک Traveler و Dragon Wings برای مصرف کنندگان در دسترس است.

طبق اعلام این خودروساز، طراحی مدل Traveler از کوه اورست الهام گرفته شده است. از کنار، ستون های B ،C و D به رنگ مشکی درآمده اند تا جلوه سقف معلق ایجاد گردد. این خودرو بر روی رینگ های 19 یا 20 اینچی می ایستد. مقدار این خودرو 5110/1976/1780 میلی متر و فاصله بین دو محور 2920 میلی متر اعلام شده است.

نسخه Traveler مجهز به یک بخش ذخیره سازی مربعی است که طبق گفته GAC، یک کوله پشتی مسافرتی چند منظوره منحصر به فرد است.

  • غول خودروسازی آمریکایی از هیوندای تقلید کرد!/ عکس

  • خودرویی که رونالدو را در تهران اسکورت کرد/عکس

فضای داخلی در سطح وسیعی از مواد نرم پوشانده شده و دارای سه تم رنگی است. صفحه نمایش 12.3 اینچی فول ال سی دی کیلومترشمار، صفحه نمایش مرکزی 14.6 اینچی با تراشه داخلی کوالکام اسنپدراگون 8155 و هدآپ دیسپلی همراه با واقعیت افزوده، از جمله امکانات حاضر در این خودرو هستند.

علاوه بر این، آخرین نسل از زیست بوم متصل رانندگی هوشمند ADiGO 4.0 که از عملکردهای پیشرفته یاری رانندگی پشتیبانی می نماید هم در ترامپچی ES9 حضور دارند.

خودروی نو گک در دو مدل شش و هفت نفره موجود است. به گفته گک، 42 ماده جاذب صدا در کل خودرو وجود دارد، از جمله شیشه جلوی کاهش دهنده صدای آکوستیک و پنجره های ردیف جلو با ضخامت 5 میلی متر.

Trumpchi ES9 بر روی پلت فرم i-GPMA گک ساخته شده است. پیشرانه ترامپچی ES9 متشکل از یک موتور هیبریدی 2.0TM، یک موتور الکتریکی و یک گیربکس هیبریدی اختصاصی GMC400 است.

موتور 2.0T دارای حداکثر قدرت 187 اسب بخاری و حداکثر گشتاور 330 نیوتن متری است، در حالی که موتور الکتریکی 147 اسب بخار قدرت دارد. بسته باتری لیتیومی سه تایی 25.57 کیلووات ساعتی آن، برد الکتریکی خالص 143 کیلومتری (CLTC) را فراهم می نماید و برد جامع کروز آن به 1215 کیلومتر می رسد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ سطح دیتا مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "فروش رقیب چینی تویوتا لندکروزر شروع شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش رقیب چینی تویوتا لندکروزر شروع شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید