کلاهبرداری 350 میلیاردی از صنف زرگران ساری

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، فرمانده انتظامی مازندران گفت: فردی که در پوشش خرید و فروش طلاجات از صنف زرگران در شهرستانٰ،ساری 350 میلیارد ریال کلاهبرداری نموده بود با کوشش کارآگاهان پلیس استان دستگیر شد.

کلاهبرداری 350 میلیاردی از صنف زرگران ساری

به گزارش گروه حوادث وبلاگ سطح دیتا و نه نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مرتضی میرزایی طی گفت وگویی با اشاره به کشف کلاهبرداری میلیاردی از یک زرگری در ساری اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری سریالی خرید و فروش طلاجات از صنف زرگران در شهرستان ساری به ارزش 350 میلیارد ریال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان نهاده شد .

وی اضافه کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی از مال باختگان دریافتند، متهم پس از جلب اعتماد آنها در چندین مرحله با ارائه چک بلا محل و خرید مقدار زیادی طلا اقدام به کلاهبرداری از آنان می کرد.

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد: متهم که پس از کلاهبرداری میلیاردی به استان های غربی کشور متواری شده بود با کوشش کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان پس از چند هفته شناسایی شد.

این مسوول ادامه داد: متهم با هماهنگی قضائی حین تردد در محور نکا- ساری با خودرو پژو 206 صندوق دار در عملیاتی ضربتی متوقف و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در انتها گفت: متهم به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "کلاهبرداری 350 میلیاردی از صنف زرگران ساری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری 350 میلیاردی از صنف زرگران ساری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید