کاربرد های سس مایونز

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، کاربردهای سس مایونز در خانه داری نمکستان : سس مایونز جزو مواد غذایی چاق کننده پر کالری است. معمولا اشخاصی که به سلامت و تناسب اندام خود اهمیت میدهند خیلی کم پیش می آید که این سس به کرات در رژیم غذاییشان دیده گردد.

کاربرد های سس مایونز

کاربردهای سس مایونز در خانه داری

به گزارش وبلاگ سطح دیتا به نقل از نمکستان ، سس مایونز جزو مواد غذایی چاق کننده پر کالری است. معمولا اشخاصی که به سلامت و تناسب اندام خود اهمیت میدهند خیلی کم پیش می آید که این سس به کرات در رژیم غذاییشان دیده گردد. اما جالب است بدانید که سس مایونز جدای خاصیت خوراکی بودنش در خانه داری نیز کاربرد های فراوان دارد. شاید این جمله برای شما عجیب باشد اما کافیست در ادامه با ما همراه باشید تا با کاربردهای سس مایونز در خانه داری آشنا شوید :

معمولا همه جا صحبت از جلا بخشیدن به سطوح فلزی و آهنی است. اما جالب است بدانید که شما با استفاده از سس مایونز میتوانید سطوح چوبی خانه خود را برق بیندازید. کافیست کمی مایونز بر روی سطح بمالید و چند دقیقه صبر کنید تا مایونز به سطح بنشیند و سپس با یک دستمال مایونز را پاک کنید.

همان طور که میدانید ترکیبات موجود در سس مایونز سرشار از پروتئین و مواد مغذی است. بنابراین کافیست مقداری سس مایونز را روی ناخن هایتان بمالید اجازه دهید تا ناخن هایتان را تقویت کند و سپس پاک کنید. با تکیه بر این خاصیت نیز میتوانید از سس مایونز برای درخشندگی و تقویت موهای خود بهره بگیرید.

روغن و چربی موجود در مایونز میتواند به جلوگیری از صدای جیر جیر در یاری نماید. گاهی اوقات میتوانید برای از بین بردن شپش های سر از مایونز استفاده نمایید. معمولا داروهای از بین برنده شپش بسیار گران قیمت هستند. بنابراین میتوانید به جای داروهای گران قیمت مقداری سس روی پوست سر خود بگذارید بخوابید و سپس صبح تمیز بشویید. اگر دچار آفتاب سوختگی شدید یلافاصله کمی سس مایونز روی سطح آفتاب سوخته بمالید تا آن را سریع التیام بخشد.

منبع: جام جم آنلاین

به "کاربرد های سس مایونز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربرد های سس مایونز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید