چگونه در بهار، فکر خود را تمیز کنیم؟

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، آیا به نظافت بهاره فکر می کنید؟ برترین مکان برای آغاز آشپزخانه، گاراژ یا کمد نیست. سال جاری سعی کنید با فکر خود آغاز کنید. در ماه آوریل بیشتر مردم تصمیمات سال نوی میلادی را که چهار ماه پیش گرفته بودند فراموش نموده اند و بسیاری به عادت های قدیمی بازگشته اند که مانع از سلامت و شادی بهتر می شوند. با این وجود، بهار زمان بسیار خوبی برای تنظیم مجدد فکر و اهداف است.

چگونه در بهار، فکر خود را تمیز کنیم؟

به گزارش وبلاگ سطح دیتا به نقل از واشنگتن پست، تحقیقات نشان می دهند که بهار ممکن است یکی از برترین زمان ها برای آغاز یک عادت تازه یا ایجاد تغییر باشد. مطالعات نشان می دهند که گره زدن یک هدف یا تصمیم به یک روز یا زمان خاص از سال مانند سالگرد تولد، روز سال نو یا اولین روز بهار شانس موفقیت را افزایش می دهد پدیده ای که به عنوان اثر آغاز تازه شناخته می گردد.

مطالعات در مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا نشان می دهد که اثر آغاز تازه به طور خاص در فصل بهار قوی است. در یک آزمایش از شرکت نمایندگان خواسته شد تا برای بازنشستگی با استفاده از نقاط عطف زمانی مختلف پس انداز نمایند. آنان می توانستند هم اکنون، یا تاریخی در ماه آینده، سالگرد روز تولدشان یا اولین روز بهار را انتخاب نمایند. پس از چند ماه افرادی که در روز تولد یا آغاز بهار بر پس انداز تمرکز داشتند 20 تا 30 درصد بیش تر از سایر گروه ها پس انداز نموده بودند.

هم چنین می توانید با روش های کوچک آغازی تازه داشته باشید.

یک دفترچه روی میز خواب خود قرار دهید و از آن برای دانلود تمام افکار و نگرانی های خود قبل از این که بخواهید بخوابید بهره ببرید.

متعهد به برنامه ریزی برای انجام ویزیت به منظور ماموگرافی یا مراجعه به دندانپزشکی باشید.

یک سفر برنامه ریزی کنید: مطالعات نشان می دهند که ما صرفا با برنامه ریزی یک تعطیلات سرگرم نماینده شادی را افزایش می دهیم.

مسئله ای را که در فکر شما وجود داشته حل کنید: گذر واژه ها را سازماندهی کنید، استفاده از یک برنامه برنامه ریزی مالی را آغاز کنید یا برای مدیتیشن ثبت نام کنید.

آغاز به خواندن کتابی کنید که زمانی برای خواندن آن پیدا ننموده اید.

هم چنین می توانید از این پرسش ها برای یاری به اهداف و الویت بندی های تان بهره ببرید:

چگونه می خواهید به خاطر بسپارید؟

دوست دارید مردم شما را چگونه توصیف نمایند؟

دوست دارید چه شغلی داشته باشید؟

چه کسی یا چه چیزی برای شما مهم است؟

عمیق ترین ارزش های شما چیست؟

موفقیت در زندگی خود را چگونه تعریف می کنید؟

چه چیزی زندگی را ارزش زندگی کردن دارد؟

پاسخ های خود را بنویسید و در خصوص این که چقدر به اهداف خود می رسید فکر کنید. اهداف و ارزش های شما می توانند بر اساس شرایط تان تغییر نمایند. پرسیدن این پرسش ها می تواند به شما یاری کند تا دوباره تنظیم کنید و به تصمیم گیری های تان یاری می نماید و این که می توانید ارزیابی کنید که آیا در مسیر خود ادامه می دهید یا خیر. تغییراتی در زندگی رخ می دهد که به هر دلیلی به این معنی است که ما باید این پرسش ها را بار ها و بار ها از خود بپرسیم. بهار زمان بسیار خوبی برای تنظیم مجدد افکار و اهداف است. ما از خواب زمستانی بیرون آمده ایم و وقت آن است که به این موضوع نگاهی بیاندازیم.

منبع: فرارو

به "چگونه در بهار، فکر خود را تمیز کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در بهار، فکر خود را تمیز کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید