پنج خوراکی مورد احتیاج برای کویرنوردی با کمترین قیمت

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، خبرنگاران- خرید کنسرو ماهی تن طبق تازه ترین آمار های رسمی تقریبا 36 هزار تومان هزینه دارد و در بازار مدل های مقرون به صرفه تر زیادی فروخته می گردد. علاوه بر مقرون به صرفه بودن، در انتخاب اقلام و خوراکی های مورد احتیاج برای کویر نوردی باید دنبال گزینه هایی برویم که حجم کمتری اشغال می نمایند و سریع فاسد نمی شوند. در این مطلب سراغ خوراکی هایی رفتیم که علاوه بر فاکتور های بالا، خریدشان نسبت به سایر گزینه ها صرفه مالی بیشتری دارد.

پنج خوراکی مورد احتیاج برای کویرنوردی با کمترین قیمت

1- آب معدنی نسبت به بقیه خوراکی هایی که در کویر نوردی ضروری است، حجم بیشتری از کوله را اشغال می نماید. اما ضروری ترین گزینه است و معمولا توصیه می گردد هر نفر در هر شبانه روز در حین کویر نوردی چهار لیتر آب استفاده کند. درحال حاضر باکس شش تایی آب معدنی میوا که یکی از پرفروش ترین آب معدنی ها در سوپرمارکت هاست، تقریبا 27 هزار تومان فروخته می گردد. یعنی هر بطری 1.5 لیتری را کمی بیش از چهار هزار و 500 تومان می فروشند. از همین برند باکس 12 تایی بطری های نیم لیتری هم در بازار وجود دارد که قیمت آن 32 هزار و 750 تومان است و می توانیم قیمت هر بطری را دو هزار و 750 تومانی بدانیم. به این ترتیب باکس اول از یک طرف مقرون به صرفه تر است و از یک طرف دیگر سه لیتر بیشتر آب دارد.

2- غذا های کنسروی حجم زیادی از کوله اشغال نمی نمایند و آماده شدنشان به تجهیزات خاصی احتیاج ندارد. به همین دلیل غذا های کنسروی را جزو فهرستمان گذاشتیم. آنطور که فروشنده های سوپرمارکت ها می گویند کنسرو ماهی تن 180 گرمی طبیعت یا کنسرو ماهی تن 180 گرمی مکنزی که هر دوتا تقریبا 40 هزار تومان قیمت دارند، پرفروش ترین کنسرو های ماهی تن به شمار می روند و یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها کنسرو ماهی تن شیلتون است که حدود 34 هزار تومان فروخته می گردد و البته وزن آن نسبت به دو تای قبلی 60 گرم کمتر است.

3- نوشیدنی انرژی زا یکی از خوراکی های است که می تواند در کویر نوردی مفید باشد. معمولا قوطی های هایپ ایرانی در بقالی ها فروش بیشتری از سایر نوشیدنی های انرژی زا دارند که الان قیمتشان 25 هزار تومان است و با طعم های مختلف زیادی مثل موهیتو، نعنایی، بدون شکر و ... فروخته می شوند، اما اگر روی هایپ خارجی دست بگذاریم باید 45 هزار تومان بپردازیم. از طرفی مقرون به صرفه ترین گزینه بین نوشیدنی های انرژی زا را برند هاسکی با نام نوشابه ورزشی ایزوتونیک در قوطی های 300 گرمی می فروشد و بابت آن 12 هزار تومان دریافت می نماید.

4- میوه خشک به جز مقوی بودن، معمولا فضای زیادی لازم ندارد و اگر فروشگاه های اینترنتی را ملاک قرار بدهیم، آنوقت به ظرف های 150 گرمی میوه خشک برند مانژن به عنوان یکی از محبوب ترین و هزمان مقرون به صرفه ترین انتخاب ها می رسیم. این بسته را فروشنده ها تقریبا 85 هزار تومان می فروشند که حاوی آلو، سیب، موز، کیوی، خرمالو، پرتغال، هلو و شلیل است. از همین برند مانژن بسته های 50 گرمی سیب خشک با پوست هم وجود دارد که 24 هزار تومان فروخته می گردد و یکی از مقرون به صرفه ترین انتخاب ها به شمار میرود.

5- علاوه بر میوه خشک، آجیل چهارمغز هم فضای زیادی لازم ندارد و اگر بخواهیم روی یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها دست بگذاریم، باید نزدیک 170 هزار تومان بپردازیم. بسته های 250 گرمی آجیل چهار مغز برند آیتونا را در سوپرمارکت ها تقریبا 169 هزار تومان می فروشند که یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه هاست. از همین برند آیتونا آجیل چهار مغز شور را با همین قیمت در بازار می توانیم پیدا کنیم. بسته یک کیلویی مغز پسته آیتونا هم که جزو کران ترین گزینه هاست، با قیمت یک میلیون و 226 هزار تومان فروخته می گردد.

مهمترین خوراکی های مورد احتیاج برای کویر نوردی

خوراکی

برند

وزن

قیمت

آب معدنی

میوا

1.5 لیتر

چهار هزار و 500 تومان

کنسرو ماهی تن

شیلتون

120 گرم

34 هزار تومان

نوشیدنی انرژی زا

هاسکی

300 گرم

12 هزار تومان

میوه خشک

مانژن

150 گرم

85 هزار تومان

آجیل چهارمغز

آیتونا

250 گرم

169 هزار تومان

منبع: فرارو

به "پنج خوراکی مورد احتیاج برای کویرنوردی با کمترین قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج خوراکی مورد احتیاج برای کویرنوردی با کمترین قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید