هنوز جانشین جهانبخش را انتخاب نکرده ام

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، آرنه اسلات، سرمربی فاینورد هنوز در خصوص جانشین علیرضا جهانبخش در ترکیب تیمش تصمیم نگرفته است.

هنوز جانشین جهانبخش را انتخاب نکرده ام

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سطح دیتا، فاینورد این هفته در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ کنفرانس باید به مصاف مکابی حیفا برود و علیرضا جهانبخش در این ملاقات غایب خواهد بود. آرنه اسلات، سرمربی فاینورد پیش از این ملاقات مدعی شد هنوز در خصوص گزینه جانشینی علیرضا جهانبخش برای ترکیب ثابت خود به جمع بندی نهایی نرسیده و در حال حاضر دو گزینه پیش روی خود دارد. در حالت عادی به نظر می رسد ریس نلسون، خرید تازه فاینورد از آرسنال در ترکیب قرار بگیرد، اما او دچار مصدومیت شده و نامش حتی در فهرست این تیم هم قرار نگرفته است.

آرنه اسلات گفت: در حال حاضر در فکر من دو گزینه وجود دارد که یکی استفاده از دسرس در خط حمله یا دیگری قرار دادن تورنسترا در سمت راست است و در نهایت من بین آنها یکی راه چاره را انتخاب می کنم. البته باید بگویم که علیرضا جهانبخش با اعلام قبلی در این ملاقات حصور پیدا نکرده است. البته دسرس در این مدت بازی های زیادی انجام نداده و من باید برای انتخاب نهایی خود چنین مواردی را هم در نظر بگیرم. در جلسه فنی متذکر شدیم باید بیشتر در حفظ توپ دقت کنیم و به همین علت بود که ما در اوترخت شکست خوردیم، پس باید از آن نتیجه درس بگیریم.

البته به نظر می رسد اگر دسرس در پست مهاجم بازی کند، از برایان لینسن به اسم وینگر راست استفاده خواهد شد. بعلاوه لیمبورگر همچنان در جای خود باقی خواهد ماند و فردریک اورسنس پست خالی در خط میانی را پر می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هنوز جانشین جهانبخش را انتخاب نکرده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز جانشین جهانبخش را انتخاب نکرده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید