هم اندیشی طراحان و دبیر کارگروه مد و لباس برگزار می شود

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، در این نشست آخرین هماهنگی های اجرا شده در حوزه بخش های مختلف جشنواره انجام می شود. همچنین در این نشست از نظرات مختلف طراحان لباس برای برگزاری هر چه بیشتر جشنواره استفاده خواهد شد.

هم اندیشی طراحان و دبیر کارگروه مد و لباس برگزار می شود

بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، بهره گیری از نظرات طراحان لباس برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره مد و لباس فجر از رویکردهای اساسی برگزار کنندگان جشنواره مد و لباس فجر است.

این در حالی است که ظرف یک ماه گذشته 5 نشست تخصصی دیگر با فعالان بخش های مختلف مد و لباس برای برگزاری مطلوب تر جشنواره مد و لباس فجر برگزار شده است.

معرفی رسانه برتر در چهارمین جشنواره مدولباس فجر

همچنین دبیرخانه چهارمین جشنواره مد و لباس فجر اعلام کرد از رسانه های فعال و تاثیرگذار در حوزه اطلاع رسانی اخبار این رویداد هنری تقدیر می شود.

از جمله ملاک های انتخاب رسانه برتر در این دوره تاثیرگذاری و جریان سازی به منظور معرفی و ترویج اقدام ها و تلاش های فعالان حوزه مد و لباس در چهارمین جشنواره مد و لباس فجر، اطلاع رسانی رویدادها، نقدهای کارشناسی و سازنده، اختصاص ستون ویژه اخبار جشنواره، انتشار عکس و گزارش های تصویری، مصاحبه و گزارش های ویژه اشاره کرد.

این در حالی است که از ابتدای سال جاری جلسات متعددی با حضور کنندگان رسانه ها برای بررسی کارشناسی حوزه رسانه و ارتباط آن با مد و لباس برگزار شده است.

همچنین در بخش رقابتی فرهنگی هنری جشنواره چهارم نیز فعالان رسانه ای می توانند در رشته های: خبر، مصاحبه، گزارش، مقاله، سرمقاله، نقد و سایر آثار مطبوعاتی در موضوع جشنواره. هر روزنامه نگار می تواند حداکثر 5 اثر چاپ شده و یا درج شده در پایگاه های خبری دارای مجوز را به دبیرخانه ارسال کنند.

چهارمین جشنواره مد و لباس فجر، 11تا 18 اسفند در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هم اندیشی طراحان و دبیر کارگروه مد و لباس برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم اندیشی طراحان و دبیر کارگروه مد و لباس برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید