نشست دانش بنیان های ایرانی با ونزوئلایی ها برگزار گردید

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، نشست فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گیاهان دارویی در ونزوئلا با حضور آلبرتو کوئینترو مدیر موسسه تحقیقات علمی ونزوئلا و کارولینا اسر معاون معاون علم و فناوری رئیس جمهور ونزوئلا به همراه شرکتهای ایرانی در پاویون بین المللی ششمین دوره نمایشگاه و جشنواره گیاهان داروی، فراورده های طبیعی و طب سنتی ایران، برگزار گردید.

نشست دانش بنیان های ایرانی با ونزوئلایی ها برگزار گردید

در این نشست البرتو کوئینترو مدیر موسسه تحقیقات فناوری ونزوئلا درباره فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گیاهان دارویی این کشور گفت: ونزوئلا به جهت قرار گرفتن در منطقه جغرافیایی خاص و اتصال جنوب این کشور به بخش شمالی آمازون از گونه های مختلف گیاهی زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: از این رو می توان با صراحت گفت که امکان انجام بسیاری از تحقیقات علمی در حوزه گیاهان دارویی در ونزوئلا وجود دارد.

به گفته وی، در حال حاضر هم بسیاری از تحقیقات در حوزه گیاهان دارویی به وسیله موسسه علم و تحقیقات فناوری ونزوئلا انجام می گردد اما انطور که باید در این زمینه کارنکردیم؛ به همین جهت با توجه به این شرایط اقلیمی، فرصت خوبی برای شرکتهای ایرانی فراهم است.

کوئینترو اضافه نمود: دانش بنیان های ایرانی می توانند از این فضا بهره ببرند و محصولات خود را در ونزوئلا کشت بدهند.

وی خاطر نشان کرد: لذا برای این منظور می توانیم در این خصوص با دانش بنیان های ایرانی به توافقاتی برسیم.

لازم به ذکر است در انتها این نشست شرکتهای دانش بنیان ایرانی مذاکراتی جهت همکاری با ونزوئلا داشتند و تعاملات فناورانه و مصاحبه بین شرکتهای دانش بنیان ایرانی و طرف ونزوئلایی صورت گرفت.

لازم به ذکر است حضور هیات ونزوئلایی در این دوره از نمایشگاه، از طرف دولت این کشور بوده و امکان تبدیل شدن توافقات به قرارداد بسیار زیاد است.

بعلاوه ششمین دوره از نمایشگاه و جشنواره گیاهان دارویی، فراورده های طبیعی و طب سنتی ایران با حضور 240 شرکت دانش بنیان تا فردا در محل مصلی تهران در حال برگزاری است.

بازدید برای عموم نیز از این نمایشگاه آزاد است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نشست دانش بنیان های ایرانی با ونزوئلایی ها برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست دانش بنیان های ایرانی با ونزوئلایی ها برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید