ناگفته های رادوشویچ از حضور 6 ساله در ایران

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، دروازه بان کروات تیم پرسپولیس تهران در گفت وگو با یکی از رسانه های کرواسی پرده از دلایل جدایی خود از جمع سرخپوشان برداشت.

ناگفته های رادوشویچ از حضور 6 ساله در ایران

به گزارش وبلاگ سطح دیتا،بوژیدار رادوشویچ دوازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران که به خاطر مسائل اقتصادی و مدیریتی این تیم را ترک و در کرواسی به سر می برد با تارنماهای (Dalamatinsky) ورزشی این کشور درباره مسائل مختلفی به گفت وگو نشسته است.

رادوشویچ 6 سال در جمع سرخپوشان مرکز حضور داشت و با این تیم 2 بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و 9 جام قهرمانی نیز در رقابت های مختلف کسب نموده است.

متن کامل این گفت وگو در زیر آمده است

برترین لحظات دوران حرفه ای ام را در تهران گذراندم

من تا سال 2024 با تیم پرسپولیس قرارداد داشتم اما به خاطر بعضی مسائل اقتصادی تصمیم گرفتم زودتر از انتها قرارداد به کرواسی برگردم. مسائلی از تابستان وجود داشت که به امید حل آنان بودم اما این مسائل انتهای نداشتند و در نهایت با عوض شدن مدیران نیز تغییری ایجاد نشد. به خاطر وجود این مسائل در نهایت تصمیم گرفتم با همسر و پسرم به زادگاهم برگردم. در پرسپولیس احساس احترام نکردم به آنان 15 روز برای حل مسائل فرصت دادم اما نشد. من برترین لحظات دوران حرفه ای ام را در تهران گذراندم.

جام های قهرمانی و لطف طرفداران خاطرات فراموش نشدنی هستند

بازیکنان در کشورهای دیگر مسائلی پیش رو دارند اما من تمام سعی را بر این گذاشتم اتفاقات مثبت را به خاطر بسپارم. جام های قهرمانی و ابراز علاقه طرفداران برای من فراموش نشدنی است. مسائلی هم وجود داشت که شاید بسیاری از بازیکنان خارجی نمی توانستند آنها را تحمل نمایند ولی من با مسائل کنار آمدم.

قصد داشتم در پرسپولیس خداحافظی کنم

قراداد من تا سال 2024 بود و اگر همه چیز خوب پیش می رفت بدون شک تمدید می کردم تا فوتبالم با پرسپولیس تمام گردد برای این کار زبان یاد گرفتم و با دوستان زیادی در ارتباط بودم. ایران فرهنگ متفاوتی داشت و این به من یاری کرد. بخشی از دنیا نو را در ایران کشف کردم. تجربیات مثبتی بود و در کنار آن مسائلی هم وجود داشت.

آماده هستم و مسئله ای برای بازی ندارم

سن من هنوز 32 سال است و این برای یک دروازه بان عالی است. من استعداد مصدومیت ندارم و این یک پون مثبت است. من برای حضور در تیم نو عجله ندارم احتیاج به بازسازی روحی دارم تا بتوانم برای دوران ورزشی خود برترین تصمیم را بگیرم. در طول دوران حرفه ای ام اهل انتخاب نبودم. اگر باشگاهی مرا بخواهد، برای حضور آنالیز خواهم کرد زیرا می خواهم از فوتبال لذت ببرم.

منبع: ایرنا

وبلاگ سطح دیتا وب گردی وبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ناگفته های رادوشویچ از حضور 6 ساله در ایران" امتیاز دهید

861 کاربر به "ناگفته های رادوشویچ از حضور 6 ساله در ایران" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگفته های رادوشویچ از حضور 6 ساله در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید