مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جریمه 5 میلیارد دلاری فیس بوک تا محبوبیت مایکروسافت ورد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جریمه 5 میلیارد دلاری فیس بوک تا محبوبیت مایکروسافت ورد

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت فیس بوک موظف شده که 5 میلیارد دلار به دلیل نقض حریم خصوصی کاربران خود پرداخت کند. این موضوع پس از آن مطرح می گردد که تعیین شد فیس بوک قوانین کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده را نقض نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از مسائل رایج افرادی که گوشی آیفون خود را تغییر می دهند این است که نمی دانند چگونه می توان برنامه ها و داده های قدیمی خود را به یک آیفون نو اضافه کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یوتیوب اعلام نموده که برنامه های نوی برای مبارزه با افرادی دارد که در فضای این رسانه مجازی مزاحم دیگران می شوند. درواقع این شرکت اعلام نموده به زودی این برنامه ها را عملی می نماید اما نگفته که چگونه.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مایکروسافت ورد یکی از محبوب ترین برنامه هایی است که تا کنون به وسیله گوگل برای کاربران ارائه شده است. این برنامه رکورددار نصب است و می توان گفت وجودش برای شرکت مایکروسافت یک غنیمت بزرگ محسوب می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نقشه گوگل یکی از پربازدیدترین والبته محبوب ترین نقشه های جهان است و بر همین اساس، اکنون موقعیت مکانی هزاران سرویس بهداشتی وارد نقشه گوگل در هند شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جریمه 5 میلیارد دلاری فیس بوک تا محبوبیت مایکروسافت ورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جریمه 5 میلیارد دلاری فیس بوک تا محبوبیت مایکروسافت ورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید