معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه تغییر کرد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، سید رسول مهاجر با حکم وزیر امور خارجه به عنوان معاون جدید دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه معرفی و مشغول به کار شد.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه تغییر کرد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا به نقل از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، مراسم تودیع و معارفه معاونان پیشین و جدید دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با حضور محمدجواد ظریف برگزار گشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ سطح دیتا بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی وبلاگ سطح دیتا بخوانید. (کلیک کنید)

در این مراسم، سید رسول مهاجر به عنوان معاون جدید دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه معرفی و مشغول بکار شد.

ظریف در این مراسم از زحمات و تلاش های غلامرضا انصاری معاون سابق دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در دوره تصدی مسئولیت تشکر و قدردانی کرد. انصاری قرار است به عنوان مشاور وزیر امور خارجه در امور دیپلماسی اقتصادی به کار خود ادامه دهد.

سید رسول مهاجر اشتغال در پست های مدیرکل دفتر هماهنگی و پایش روابط اقتصادی دوجانبه وزارت امور خارجه، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشورهای سوئد، رومانی، مجارستان و پرتغال و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه را در سوابق کاری خود دارد.

در حاشیه این نشست، همچنین معارفه میرمسعود حسینیان به سمت دستیار وزیر و مدیرکل خاورمیانه عربی و شمال آفریقا به جانشینی حمیدرضا دهقانی سفیر جدید ایران در قطر و همچنین سید جلال الدین علوی سبزواری به عنوان مدیرکل همکاری های اقتصادی چندجانبه و بین المللی به جانشین مجید بیزمارک که اخیرا به افتخار بازنشستگی نائل آمد،برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید