عکس ، رونمایی از قدرتمندترین پراید جهان

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، فورد هرگز نسخه پرفورمنس فستیوا را در دهه 80 تولید نکرد، اما اگر این کار را می کرد، احتمالاً کمی شبیه به این خودروی تقویت شده می شد.

عکس ، رونمایی از قدرتمندترین پراید جهان

به گزارش وبلاگ سطح دیتا ، مالک یک فورد فستیوا 1988 موتور اصلی این خودرو را با یک پیشرانه 1.6 لیتری اکو بوست از فورد فیستا ST مدرن جایگزین کرده است. مالک آن به همین جا بسنده نکرد و دستی هم به ظاهر آن کشید.

اولین نسل فستیوا تنها با یک گزینه موتور در بازار ایالات متحده عرضه شد؛ یک موتور 1.3 لیتری چهار سیلندر مزدا، که تنها 58 اسب بخار قدرت داشت. موتور نو نصب شده نه تنها از همان ابتدا قدرتمندتر است، بلکه اصلاح هم شده است. موتور EcoBoost فستیوا به لطف توربوشارژر S280 Turbo Technics و تغییر در ECU و برخی اصلاحات فنی دیگر، اکنون 300 اسب بخار قدرت تولید می کند. در حالی که 300 اسب بخار ممکن است دیگر زیاد به نظر نرسد، اما این خودرو تنها حدود 680 کیلوگرم وزن دارد!

چرخ های پهن و چراغ های جلوی LED، از تغییرات ظاهری فورد فستیوا محسوب می شوند. فورد فیستا (پراید مشهور در ایران) هرگز مجذوب کننده یا هیجان انگیز نبود و خودرویی صرفا مالی، ارزان و کم مصرف بود. با این حال، به لطف قیمت فوق العاده پایین، وزن بسیار کم و سادگی مکانیکی، می تواند هیجان انگیزتر از قبل ظاهر شود.

در این پراید 300 اسب بخار قدرت دارد بیشتر درباره این خودروی استثنایی بخوانید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، رونمایی از قدرتمندترین پراید جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، رونمایی از قدرتمندترین پراید جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید