عروسک های جام های جهانی؛ از 1966 تا جام جهانی 2022 قطر

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، لعیب یک بازیکن حرفه ای و شاد است که نماد بازی های جام جهانی قطر خواهد بود. او پانزدهمین عروسکی است که به جام جهانی فوتبال معرفی شده است.

عروسک های جام های جهانی؛ از 1966 تا جام جهانی 2022 قطر

خیابان های قطر شاهد بنرها و تبلیغاتی است که عروسک شاد بازی های جام جهانی را به نمایش درآورده است؛ لعیب عروسکی است که با لباس عربی اش و به رسم علی بابا روی هوا می چرخد.

جام جهانی فیفا یکی از مسابقات ورزشی است که در آن از عروسک برای بازاریابی و انتقال مفاهیم مختلف استفاده می گردد. این عروسک ها نشان دهنده ویژگی های فرهنگی نماد کشور محل برگزاری بازی ها و بعلاوه شعار آن سال است.

بیشتربخوانید

  • 15 سنگربان ایران در آوردگاه جهانی فوتبال

معمولا عروسک های جام جهانی فوتبالیست هایی پرانرژی هستند که مشتاقند در خصوص رویدادها و کشور میزبان اطلاع رسانی نمایند. اگرچه این عروسک ها بیشتر برای بچه ها جذابند اما محصولات مختلفی که با آنها فراوری می شوند تا سال ها یادگاری این رویدادهای بزرگ هستند.

لعیب اما برای اولین بار در قرعه کشی جام جهانی فوتبال که در فروردین ماه برگزار گردید معرفی گردید. این نماد در تبلیغات بازی ها بسیار کاربرد دارد و دارای یک شخصیت سرگرم نماینده و شاد است که از دنیایی موازی که همه عروسک های مسابقات در آن زندگی می نمایند آمده است.

او زاییده تخیل هر یک از هواداران فوتبال است و فیفا صفت های زیادی را از جمله شجاعت، شوق، سرگرم نمایندگی، بازیگوشی و ماجراجویی برای آن برشمرده است. نام این عروسک به معنای بازیکن حرفه ای و ماهر است که حال و هوای مثبتی به مسابقات می دهد. از این شخصیت انواع محصولات تبلیغاتی مختلف فراوری و عرضه شده است.

منبع: همشهری

وبلاگ سطح دیتا وب گردی وبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عروسک های جام های جهانی؛ از 1966 تا جام جهانی 2022 قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عروسک های جام های جهانی؛ از 1966 تا جام جهانی 2022 قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید