عذرخواهی شبکه تلویزیونی ژاپن از یک اشتباه بد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، ایسنا نوشت: شبکه خبری رسمی ژاپن امروز (آدینه) در خبری گفت که به اشتباه گزارش نموده که کره شمالی یک موشک به سمت ژاپن شلیک نموده است.

عذرخواهی شبکه تلویزیونی ژاپن از یک اشتباه بد

به گزارش خبرگزاری رویترز، شبکه خبری ان.اچ.کی ژاپن گزارش کرد که اخبار منتشر شده درباره شلیک یک موشک از سوی کره شمالی به آب های شرقی ژاپن درست نیست و با عذرخواهی بابت این گزارش شرح داد که این یک هشدار برای تمرین رسانه ای بوده است.

این هشدار خبری در حالی منتشر شد که ایالات متحده و متحدان شرق آسیایی آن در حالتی از هشدار هستند پس از آنکه پیونگ یانگ اوایل ماه جاری میلادی هشدار داد که برای واشنگتن یک هدیه کریسمس دارد که معنایش، احتمالا آزمایش موشکی دوربرد است.

بولتن خبری این شبکه خبری ژاپن 22 دقیقه پس از نیمه شب در وبسایت آن منتشر شد و در آن آمده است: موشک کره شمالی حدود 2000 کیلومتری کیپ امیرو در هوکایدو در دریا افتاده است.

اما بعد از آن این شبکه خبری اطلاعات مربوط به این خبر را تصحیح کرد و نوشت: ما از بازدیدنمایندگان خبری و مردم بابت این خبر عذرخواهی می کنیم. همچنین برای جلوگیری از وقوع مجدد چنین اشتباهاتی رسیدگی های لازم انجام می شوند.

هشدار به شهروندان درباره بلایای طبیعی و تهدیدات امنیتی یکی از دستورعمل های شبکه های خبری است که با پول بیت المال فعالیت می نمایند.

312 310

منبع: خبرآنلاین

به "عذرخواهی شبکه تلویزیونی ژاپن از یک اشتباه بد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی شبکه تلویزیونی ژاپن از یک اشتباه بد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید