هواداران هابیت اکنون می توانند یک شب را در Airbnb رسمی هابیتون در نیوزیلند بگذرانند، البته نه مقرون به صرفه!

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، هواداران هابیت و ارباب حلقه ها با دهکده زیبای هابیت ها یا هابیتون Hobbiton آشنا هستند - مجموعه دهکده هابیت که برای مجموعه فیلم طراحی شده است. دهکده هابیتون در مزرعه ای به مساحت 2500 هکتار در قلب شهر کوچک ماتاماتا در نیوزلند واقع شده. اکنون، مردم می توانند تجربه ای منحصر به فرد در این دهکده داشته باشند، زیرا هابیت ها در یکی از خانه های مجذوب کننده و سفارشی خود را به وسیله Airbnb بر روی عموم باز نموده است.

هواداران هابیت اکنون می توانند یک شب را در Airbnb رسمی هابیتون در نیوزیلند بگذرانند، البته نه مقرون به صرفه!

میهمانان این فرصت را خواهند داشت که یک شب در خانه ای دو خوابه که می تواند حداکثر چهار نفر را میزبانی کند، بخوابند. به غیر از این، آنها به همه 44 سر در هابیت، مسافرخانه اژدهای سبز و منظره ها طبیعت دیدنی دریاچه و مراتع سرسبز دسترسی خواهند داشت.

برای بیش از دو دهه، این دهکده پذیرای میلیون ها هوادار پرشور در مجموعه فیلم های هابیت ها بوده ایم، اما پیش از این هرگز کسی این فرصت فراهم نشده که علاقه مندان یک شب را در سرزمین میانه بگذراند.

راسل الکساندر مجری برنامه می گوید: من خوشحالم که زیبایی مزرعه خانواده ام را به اشتراک می گذارم و خوشحالم که میزبان این مکان نمادین در Airbnb برای هواداران از سراسر دنیا هستم.

دکوراسیون خانه است به وسیله برایان ماسی تنظیم شده . وقتی زمان صرف غذا می گردد، مهمانان می توانند از یک ضیافت عصرانه در مسافرخانه اژدها با ضیافتی با گوشت گاو و خورش آلو، جوجه های کباب یکامل، نان های تازه پخته شده لذت ببرند. بعلاوه هر اقامت با یک تور خصوصی پشت صحنه مجموعه فیلم هابیت ها همراه است.

Hobbiton Airbnb برای سه اقامت دو شبه از 2 مارس تا 4 مارس، 9 مارس تا 11 مارس، و 16 مارس تا 18 مارس 2023 در دسترس خواهد بود. از 14 دسامبر 2022 علاقه مندان می توانند به وسیله Airbnb رزرو خود را انجام دهند. همه مهمانان باید یک حساب تایید شده Airbnb، سابقه آنالیز مثبت و بالای 18 سال داشته باشید.

منبع: یک پزشک

به "هواداران هابیت اکنون می توانند یک شب را در Airbnb رسمی هابیتون در نیوزیلند بگذرانند، البته نه مقرون به صرفه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواداران هابیت اکنون می توانند یک شب را در Airbnb رسمی هابیتون در نیوزیلند بگذرانند، البته نه مقرون به صرفه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید