شناسایی بیش از 36 هزار مبتلای تازه به کرونا در انگلیس

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، خبرگزاری خبرنگاران- وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس گفت، در شبانه روز گذشته 36 هزار و 517 نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند

شناسایی بیش از 36 هزار مبتلای تازه به کرونا در انگلیس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سطح دیتا، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس بیان نمود، در شبانه روز گذشته 36 هزار و 517 نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند و شمار مبتلایان قطعی به 9 میلیون و 561 هزار و 99 نفر رسید.

در اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس آمده است با درگذشت 63 بیمار کرونایی دیگر در شبانه روز گذشته، شمار جان باختگان کرونا هم در این کشور به 142 هزار و 898 نفر رسید.

دولت انگلیس فقط بیمارانی را که تا 28 روز پس ازابتلا به ویروس کرونا جان ببازند قربانی کرونا محسوب می کند.

مرکز ملی آمار انگلیس چهار هفته پیش با استناد به گواهی های فوت صادر شده، شمار قربانیان کرونا در این کشور را بیش از 163 هزار نفر بیان نمود.

انگلیس با جمعیت حدود 67 میلیون نفر، نخستین کشوری بود که واکسیناسیون کرونا را اجرا کرد، با وجود این همچنان پس از کشور های پر جمعیت امریکا، هند و برزیل چهارمین کشور دارای بیشترین مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در جهان است.

خیز تازه کرونا در اروپا از جمله انگلیس موجب شد درخواست های مسئولان بهداشت و درمان برای بازگشت برخی محدودیت های کرونایی افزایش یابد، اما دولت انگلیس بیان نمود تا زمانی که فشار غیرقابل تحمل بر سازمان ملی بهداشت و درمان این کشور وارد نشود محدودیت های کرونایی را باز نخواهد گرداند.

دولت انگلیس به پشتوانه واکسیناسیون گسترده کرونا در این کشور از حدود چهار ماه پیش همه محدودیت های کرونایی را لغو کرد و فعالیت های اقتصادی و اداری و کسب و کار ها از سر گرفته شد که انتقاد های شماری از نمایندگان مجلس و ناظران بهداشت و درمان این کشور را در پی داشته است.

عفونت با ویروس کرونا یا کووید-19، برای نخستین بار در اواخر سال 2019 در چین گزارش شد و به سرعت شیوع یافت و موارد ابتلا به آن افزایش یافت. با گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی، موارد ابتلا به عفونت با ویروس کرونا در بیشتر کشور های جهان مشاهده شد و به همین علت سازمان بهداشت جهانی در مارس سال 2020 پاندمی (همه گیری) این ویروس را بیان نمود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شناسایی بیش از 36 هزار مبتلای تازه به کرونا در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی بیش از 36 هزار مبتلای تازه به کرونا در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید