دلایل برکناری ترکاشوند از سرمربیگری پیکان، قولهایش عملی نشد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، اکبر محمدی در گفت و گو با خبرنگاران، درباره دلایل برکناری محمد ترکاشوند از راهنمایی تیم والیبال پیکان گفت: تغییر کادر فنی تیم ها یکی از اختیارات واضح مدیرعامل می باشد. بر اساس عملکرد فنی و اخلاقی مدیرعامل درباره همکاری و عدم همکاری با سرمربی تصمیم گیری می نماید. همانطور که می دانید در بحث ورزش حرفه ای نتیجه بسیار حائز اهمیت می باشد و حرف اول و آخر را کسب نتایج می زند.

دلایل برکناری ترکاشوند از سرمربیگری پیکان، قولهایش عملی نشد

مدیرعامل باشگاه پیکان ادامه داد: محمد ترکاشوند طی 9 هفته دو پیروزی و 7 شکست به دست آورد و این روشن ترین دلیل برای قطع همکاری بود. این را نیز در نظر بگیرید که ترکاشوند به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نزدیک به یک ماه در تمرینات تیم حضور نداشت و به تبع آن شرایط فنی تیم افت کرد. کمیته فنی باشگاه جلسات زیادی با محمد ترکاشوند برگزار کرد و در هر جلسه قول بهبود شرایط داده شد اما این امر محقق نشد و تیم پیکان به عنوان پرافتخارترین تیم والیبال آسیا شرایط خوبی در جدول رده بندی نداشت.

وی گفت: به همین دلیل کمیته فنی تصمیم به قطع همکاری با محمد ترکاشوند گرفت. این نکته را نیز بگویم قطع همکاری با کسالت چند روزه من همراه شد. عدم حضور چند روزه ام در باشگاه شرایطی را پیش آورد که قطع همکاری با توافق صورت نگیرد،.باشگاه پیکان هیچ گاه نمی خواهد فردی از نظر اقتصادی در قرارداد دچار مشکل گردد. به دلیل کسالتم و عدم حضور چند روزه ام در باشگاه اتفاقاتی رخ داد که در نهایت باعث ایجاد حواشی در مجموعه باشگاه شد. در روز بازی تیم با سایپا ترکاشوند در رختکن تیم حضور یافت.

مدیرعامل باشگاه پیکان در پاسخ به این سوال که ترکاشوند حضورش در رختکن را تکذیب نموده، گفت: در هر صورت او در روز بازی با سایپا در سالن حاضر شد. اینها مسائل خاصی نیست چرا که ما در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون توافق نموده ایم که دیگر به حواشی دامن نزنیم ولی مسائلی مطرح شد که در شان باشگاه قدیمی پیکان نبوده است. صحبت هایی که مطرح شد را به حساب دلخوری دوستان می گذاریم و برداشت دیگری از آن نخواهیم داشت. خیلی از مسائلی که مطرح شد برازنده باشگاه پیکان نیست. باشگاه پیکان طی چند سال گذشته با خط و مشی تعیینی حرکت نموده و ما نیز از این سیاست عدول نمی کنیم. زمانی که سه پاسور تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند بدون پاسور در مسابقه حاضر شدیم و این خود بیان کننده بسیاری مسائل است.

وی در پاسخ به این سوال که ترکاشوند مدعی شده با بازیکنان کرونایی مقابل حریفان حاضر شده ایم و شما این را تکذیب می کنید، گفت: بله تکذیب می کنیم، این اتفاق رخ نداده حتی زمانی که طلوع کیان مشکوک به کرونا بود تا زمان تعیین نشدن تست کرونا از او خواستیم به تیم نزدیک نگردد. طی 50 سال گذشته باشگاه پیکان خط مشی تعیین از نظر فنی و اخلاقی داشته و ما نیز در همین جهت حرکت می کنیم.

اکبر محمدی در خصوص مطرح شدن بحث مافیا در باشگاه پیکان گفت: این موضوع بار حقوقی دارد و می تواند تحت پیگرد قرار گیرد اما با توافقاتی که انجام شده ممکن است هر انسانی در حین مصاحبه در شرایط خوبی حضور نداشته و صحبت هایی مطرح کند که نه در شان خودش و نه در شان طرف مقابلش باشد. این صحبت ها نه در شان ترکاشوند و نه باشگاه است.

مدیرعامل باشگاه پیکان در سرانجام گفت: امیدوارم شرایط لیگ به صورتی پیش رود که کمترین مسائل برای تیم ها به وجود آید هر تیمی ممکن است فراز و نشیب هایی برایش ایجاد گردد و تیم پیکان نیز در چنین شرایطی واقع شده است. این تیم یک تیم ریشه دار است و ان شاءالله با درایت مسئولان به مدار اصلی خود بازخواهد گشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دلایل برکناری ترکاشوند از سرمربیگری پیکان، قولهایش عملی نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل برکناری ترکاشوند از سرمربیگری پیکان، قولهایش عملی نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید